خرید انواع گل آپارتمانی ارزان قیمت

آیا به دنبال گل های زینتی آپارتمانی و گلدان شیشه ای بزرگ می باشید؟ آیا می خواهید از گل های آپارتمانی ارزان قیمت خرید کنید؟ برای خرید انواع گل زینتی می توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.
گل های آپارتمانی از دسته گل هایی می باشند که برای رشد نیاز به هوای باز یا نور زیاد ندارند و البته این گل ها بیش تر جهت زیباسازی محل استفاده می گردند. در این مطلب سعی شده است از برترین گل های زینتی آپارتمانی معرفی شود تا در هنگام خرید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

معرفی بهترین گل های زینتی آپارتمانی

سانسوریا: یکی از زیباترین گل های آپارتمانی که دارای طرفداران زیادی بوده است و البته از برگ های پهن و بلندی برخوردار می باشد، گل سانسوریا نام دارد. این گل در آفریقا رویش دارد و در بازار ایران با فروش خوبی همراه بوده است. گل سانسوریا در برابر خشک بسیار مقاوم بوده است و به همین دلیل بیش تر مورد توجه قرار می گیرد.

گل سانسوریا

بنفشه آفریقایی: از دیگر انواع گل زینتی که در آپارتمان های لوکس دیده شده است، گل بنفشه آفریقایی می باشد . البته این گل در قرن 19 توسط یک نظامی از تانزانیا به اروپا برده شد و همچنین می توان گفت که این گیاه از گیاهان گلدار به شمار می رود و به دلیل داشتن گل های زیبا به عنوان زیباترین گل آپارتمانی معرفی شده است.

گل بنفشه آفریقایی

شمعدانی: از دیگر نمونه گل های زینتی که در آپارتمان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از قدیم تا به امروز وجود داشته و بیش تر در خانه های قدیمی مادربزرگ دیده شده است، گل های شمعدانی می باشد که هنوز نیز یکی از پرفروش ترین گل های زینتی بوده است. البته این گل در برگ و ساقه های خود آب ذخیره کرده است و البته از روش ابپاشض برای آبیاری این گیاه استفاده می گردد.

گل شمعدانی

کالانکوئه: یکی دیگر از انواع گل های زینتی که البته دارای گل های ریز و زیادی می باشد، گل کالانکوئه بوده است. این گل دارای رنگ های زرد، سفید، صورتی و قرمز بوده است و برگ های آن گوشتی بوده و در اندازه های بزرگی دیده می شود. همچنین گل کالانکوئه به نور زیادی نیاز دارد ولی توجه داشته باشید که در تابستان ها در سایه قرار داده شود.

گل کالانکوئه

خرید انواع گل زینتی آپارتمانی

زیباترین گل های زینتی که در آپارتمان ها استفاده می شود در مطلب بالا معرفی شده است و البته در این سایت انواع دیگری از گل های آپارتمانی و گلدان سفالی پایه دار به فروش می رسد و برای خرید اینترنتی گل زینتی می توانید با شماره زیر در تماس باشید. خرید از این سایت به صورت عمده و جزئی بوده است و البته می توانید خرید اینترنتی داشته باشید که در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود.