خرید و فروش اینترنتی گل سنبل

گل سنبل در کدام قسمت از جهان با رشد خوبی همراه می باشد؟ در مورد گل سنبل و گلدان پلاستیکی گلخانه ای ارزان چه می دانید؟ آیا می توان گل سنبل را به صورت اینترنتی از این سایت خرید نمود؟
گل سنبل گونه ای از برترین انواع گل های زینتی است که از تیره Hyacinthceae به شمار می رود. البته باید بدانید که رویش گاه اصلی این گیاه در دریای مدیترانه، ایران، ترکمنستان و آفریقای جنوبی می باشد و همچنین این گل به سه گونه تقسیم بندی می شود که در ادامه نام برده شده است.

  • Hyacinthus orientalis
  • Hyacinthus litwiowii
  • Hyacinthus transcaspicus

در مورد گل های سنبل می توان گفت که این گل ها بسیار خوش بو می باشند و بیش ترین فروش را در شب های عید به خود اختصاص داده است. این گل زینتی در اوایل بهار گلدهی خود را آغاز می کند و در رنگ های متنوعی چون سفید، صورتی، بنفش، قرمز، نارنجی و آبی در بازار به فروش می رسد. گل های سنبل نیز مانند دیگر گل های زینتی نیاز به مراقبت زیادی دارد و این گل نباید در دمای بالایی نگهداری شود و برای شاداب کردن این گل می توانید از آب استفاده کنید و مدام آب را بر روی اجزای گیاه بپاشید.
البته بهترین خاک جهت رشد و پرورش گل سنبل خاکی است که از 2.3 شن و 1.3 مواد پوسیده و غنی تشکیل شده باشد و همچنین بهترین فصل کاشت سنبل در کشور آبان و آذر می باشد و با استفاده از پیاز گل در گلدان و یا ظروف آب کاشته می شود.
گل سنبل از دسته گل های زینتی است که در زمان های قدیم نیز کاشت آن در بین افراد متداول بوده و از خانواده سوسنی ها و پیازی ها می باشد و البته بلندی این گیاه به 20 سانتی متر نیز می رسد. البته باید بدانید که گل سنبل در نیمه های اسفند تا فروردین ماه شروع به رشد کردن و گلدهی می کند و بهترین نوع گل زینتی برای تزیین آپارتمان ها می باشد.

گل سنبل

خرید و فروش گل سنبل

گل سنبل همانطور که گفته شد به وسیله پیاز کاشت می شود و شما می توانید از طریق این سایت پیاز گل سنبل و یا گل سنبل و گلدان پلاستیکی کوچک را به صورت اینترنتی خرید نمایید. البته خرید و فروش در این سایت برای صرفه جویی در زمان و هزینه به صورت اینترنتی بوده است و شما می توانید به صورت عمده و جزئی گل مورد علاقه خود را خرید نمایید.