سایت خرید انواع گل طبیعی ارزان قیمت

کدام سایت بهترین و زیباترین گل زینتی و گل محمدی تازه را به فروش می رساند؟ جهت خرید انواع گل طبیعی ارزان قیمت باید به کدام سایت مراجعه کرد؟ از انواع گل های ارزان قیمت ایرانی چه می دانید؟
گل های زینتی و طبیعی در انواع و قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسند و البته بسیاری از انواع گل زینتی در بازار به نمایش گذاشته می شوند که علاوه بر زیبایی بسیار از قیمت کمی نیز برخوردار هستند. در این مطلب سعی شده است تا زیباترین انواع گل زینتی ایرانی معرفی شود تا در هنگام خرید بهترین و ارزانترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی انواع گل زینتی ارزان

آلسترومریا: یکی از برترین انواع گل زینتی در جهان که البته در فصل های خاصی از سال رشد می کند و بیش ترین گلدهی این گیاه در فصل بهار و تابستان بوده است. این گل دارای 150 گونه و رنگ می باشد و از رنگ های فوق العاده ای چون طلایی، ارغوانی و نارنجی برخوردار است.
البته قیمت این گل بسیار پایین بوده است و از ظاهری ساده برخوردار می باشد و در بیش تر مراسم ها از آن استفاده می گردد.

گل آلسترومریا

میخک صدپر: از دیگر گل های زینتی بسیار زیبا که بسیار جالب و قشنگ می باشد، گل میخک صدپر نام دارد. این گل از محبوب ترین گل های زینتی بوده است که دارای گلبرگ های دندانه داری می باشد و همچنین این گل در فصل بهار با قیمت ارزانتری برخوردار بوده و با قیمت زیر 10 دلار به فروش می رسد.

میخک صدپر

گل داوودی: زیباترین گل زینتی ایرانی که در بازار کشور ایران با فروش خوبی همراه بوده و از ظاهری بسیار زیبا و رنگ بندی متنوعی برخوردار می باشد، گل داوودی نام دارد. این گل دارای گل های کوچکی بوده و در طیف رنگی بالایی در بازار به فروش می رسد. البته قیمت گل داوودی با توجه به گونه هایی که دارد متفاوت می باشد و قیمت آن از 8 دلار بوده و تا 30 دلار ادامه دارد.

گل داوودی

گل گلایول: از دیگر انواع گل طبیعی که در کشور ایران از آن بیش تر در مراسم های عزاداری استفاده می شود، گل گلایول نام دارد. این گل از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده است و دارای رنگ های مختلفی می باشد که می توان به ارغوانی، بنفش، صورتی، آبی، قرمز و بنفش اشاره نمود. البته قیمت این گل در بازار جهانی 4 الی 7 دلار بوده است و با ترکیب رنگ های مختلفی از این گل دسته بندی زیبایی تولید می شود.

گل گلایول

سایت خرید انواع گل زینتی در کشور

یکی از برترین سایت هایی که انواع گل و گیاهان دارویی را به فروش می رساند، سایت www.iranianherb.com می باشد. شما می توانید از این سایت انواع گل زینتی و طبیعی را به صورت عمده و جزئی خرید کنید. البته در این سایت گل ها به صورت شاخه ای و گلدانی عرضه می گردد و جهت خرید گل زینتی و گل محمدی خشک شده باید با راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرماید.