سایت خرید اینترنتی انواع گل تزیینی ارکیده

در مورد تاریخچه گل ارکیده چه می دانید؟ بهترین سایت جهت خرید و فروش انواع گل ارکیده و گلدان پلاستیکی گلخانه ای ارزان کدام می باشد؟ آیا گل ارکیده علاوه بر این که از گل های تزیینی به شمار می رود، دارای خوا ص دارویی می باشد؟
گل ارکیده یکی از لوکس ترین گل های زینتی است که البته افراد خاص به خرید این گل می پردازند. این گل از زیباترین و گرانترین گل های زینتی محسوب می شود و البته می توان در آپارتمان ها از این گل نگهداری کرد و به زیباسازی محیط بسیار کمک می کند.
گل ارکیده از گل هایی است که به مدت طولانی در مکانی نگهداری می شود بدون این که به آن آسیب وارد شود و یا این که خشک گردد. عمر طولانی این گل از سه ماه الی شش ماه بوده است و از ویژگی های منحصر به فرد گل ارکیده کم توقع بودن این گل می باشد و با چندین تکنیک ساده قابل نگهداری و پرورش می باشد.
گل ارکیده علاوه بر این که دارای زیبایی زیادی بوده است از جمله گل های پرخاصیتی است که برای درمان بیماری ها از آن استفاده می شود. به عنوان مثال از جوشانده گل ارکیده به عنوان آرامبخش استفاده می گردد که در چین از پیاز آن استفاده می شود. از دیگر خصوصیات گل ارکیده می توان به خاصیت ضد سرطانی این گیاه اشاره نمود و همچنین در ژاپن از آن به عنوان قوی ترین چسب بهره می برند.

معرفی و شناخت انواع گل ارکیده

Cattleya: یکی از زیباترین گل های زینتی که البته نوع بومی استوایی بوده است گل Cattleya نام دارد. این گل از رنگ های بسیار متنوع و زیبایی برخوردار بوده است که می توان به گل سفید، ارغوانی، زرد و دو رنگ اشاره نمود. این گل از حساسیت فتوپریودیک برخوردار بوده است و در سال دو بار به گلدهی می پردازد.

گل ارکیده

Phalaenopsis: یکی دیگر از انواع گل ارکیده که البته دارای گل های سفید هیبرید بوده است، گل Phalaenopsis می باشد که در کشور آمریکا با رشد روز افزون این گیاه همراه می باشیم. گل های این گل صورتی رنگ بوده و البته در فصل بهار و پاییز خودنمایی می کند و بیش تر در تهیه و تولید دسته گل به کار می رود.

'ارکیده

سایت خرید اینترنتی گل ارکیده

یکی از زیباترین گل های زینتی و زیبای آپارتمانی که از قیمت بالایی برخوردار بوده است، گل ارکیده نام دارد که این گل در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد. گل ارکیده از زیباترین گل زینتی به شمار می رود که دارای طول عمر زیادی بوده است و در بازار کشور با فروش خوبی همراه می باشد.
البته در این سایت انواع گل ارکیده و حتی پیاز این گل به فروش می رسد و شما می توانید از این طریق بهترین انواع گل و گلدان پلاستیکی کوچک را به صورت اینترنتی و عمده خریداری کنید. برای خرید عمده انواع گل زینتی با شماره زیر در تماس باشید.