سایت فروش آنلاین گل طبیعی آنتوریوم

کدام سایت در جهت خرید و فروش آنلاین و اینترنتی انواع گل طبیعی و گل محمدی تازه در بازار فعالیت می کند؟ گل آنتوریوم دارای چه ویژگی هایی بوده است و شرایط نگهداری از آن چگونه است؟
گل آنتوریوم یکی از برترین و زیباترین گل های زینتی بوده است که در گونه های مختلف و در رنگ های متفاوتی در بازار به فروش می رسد. گل آنتوریوم دارای 600 گونه بوده اس که البته فقط سه گونه از این گل از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار می باشد. این گل در رنگ های سفید، زرد، قرمز، بنفش، صورتی، سبز یافت می شود و البته در برخی از کشور ها به کاشت گل آنتوریوم به صورت دو رنگ می پردازند.
البته گل آنتوریوم در گلخانه ها نیز کاشت می شود و همچنین شرایط کاشت و پرورش این گل متفاوت بوده و باید شرایط مناسبی برای رشد بهتر و ماندگاری این گل انجام شود. گل آنتوریوم از خانواده گل شیپوریان به شمار می رود و همچنین دارای براکته ای قلبی بوده و از گل های خوشه ای برخوردار است.
البته گل آنتوریوم از عمر زیادی برخوردار بوده است و گلدهی این گل به مدت طولانی انجام می شود و تا 3 ماه می توان از این گل نگهداری کرد. البته شرایط نگهداری گل آنتوریوم کمی متفاوت بوده که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است.

گل آنتوریوم

نگهداری و پرورش گل آنتوریوم

گل آنتوریوم باید در مکانی که دارای سایه می باشد نگهداری شود و البته نباید در مقابل نور خورشید قرار بگیرد چرا که باعث خشک شدن هر چه زودتر گل می شود. البته گفته شده است بهترین دما برای نگهداری گل آنتوریوم دمای 21 درجه سانتی گراد بوده است و البته دمای محیط برای نگهداری این گیاه در زمستان نباید از 16 درجه سانتی گراد کمتر شود و آبیاری گیاه آنتوریوم باید در زمستان هفته ای یکبار صورت گیرد ولی در بهار و تابستان باید دو بار آن را آبیاری نمود.
البته گفته شده است که گل آنتوریوم نیازی به رطوبت زیادی ندارد و همچنین در بهار و تابستان غبار پاشی به صورت هر روزه انجام شود ولی در زمستان هفته ای دو بار عمل غبار پاشی صورت گیرد. بهترین خاک برای نگهداری و کاشت گل آنتوریوم، خاک برگ، خاک چوب و ذغال می باشد و البته این گل توسط بذر کاشت می شود و در سال های بعد می توانید از تقسیم ریشه برای کاشت و تکثیر گل آنتوریوم استفاده کنید.

سایت فروش آنلاین انواع گل طبیعی

سایت های زیادی در خرید و فروش انواع گل سهیم می باشند و البته می توان گفت که گل آنتوریوم از زیباترین گل های زینتی به شمار می رود که بیش ترین فروش را در بازار به دنبال دارد. گل های آنتوریوم به صورت طبیعی در بازار به فروش می رسد و از این سایت می توانید انواع گل و همچنین گل رز قرمز شاخه ای را به صورت اینترنتی و آنلاین خرید نمایید، فقط کافی است با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.