عجیب ترین انواع گل طبیعی در جهان

گل ها یکی از زیباترین مخلوقات خداوند می باشند که البته با دیدن آن ها روح انسان شکفته می شود. در این مطلب سعی شده است تا عجیب ترین انواع گل طبیعی و گلدان پلاستیکی گلخانه ای ارزان در جهان معرفی شود تا با دیدن آن ها به خلقت خداوند پی ببرید.
گل های زینتی به چندین دسته تقسیم بندی می شوند و البته برخی از گونه های این گیاهان با بو و عطر دل انگیزی می باشند و برخی دیگر برای زیباسازی محیط مورد استفاده قرار می گیرند. البته در این مطلب سعی شده است تا زیباترین و در عین حال عجیب ترین گل ها و گلدان پلاستیکی کوچک معرفی شود تا بیش تر با آن ها آشنا شوید.

معرفی انواع عجیب ترین گل زینتی

گل ارکیده صورت میمونی: یکی از زیباترین گل های زینتی است که علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که دارد، از عطر بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. البته این گل دارای گلبرگ های بسیار لطیفی بوده است و از عجیب ترین گل های زینتی به شمار می رود. ظاهر این گل شبیه به پوزخند میمون می باشد و با نام Dracula simian معرفی می شود. البته این گل در بخش های کوهستانی با رشد خوبی همراه بوده است و در اکوادور، کلمبیا و پرو یافت می شود.

گل صورت میمون

گل لب چنگکی: از دیگر انواع گل های زینتی که از زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشد، می توان به گل لب چنگکی اشاره نمود. این گل در طبیعت یافت می شود و البته از نوع بومی آمریکای جنوبی بوده است. گل های لب چنگکی با نام های مختلفی معرفی می شوند که می توان به لب هورکر یا لب داغ اشاره کرد. این گل برای جلب توجه مگس خوار ها و پروانه به این صورت تبدیل می شود.

گل لب چنگکی

گل ارکیده کودک در قنداق: از دیگر عجیب ترین گل های زینتی که به رنگ ارغوانی می باشند، گل کودک در قنداق بوده است و البته این گل از نوع بومی جنگل های پرو، کلمبیا و بولیوی بوده است. از خصوصیات این گل می توان به انداز های بزرگ آن اشاره نمود. همچنین گل کودک در قنداق نیز دارای رنگ سفید خامه ای بوده و البته به صورت مومی شکل می باشد. البته ساختار این گل بسیار پیچیده است و زمانی که باز می شود کودک در قنداق نمایان می گردد.

گل قنداق

گل طوطی: این گل یکی از کمیاب ترین گل های زینتی بوده است که البته از زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشد. گل طوطی دارای طول سانتی متر بوده است و از نوع بومی کشور برمه و بخش های شمالی تایلند می باشد. البته گل های این گیاه به صورت طوطی وار می باشند و از ترکیب رنگ بسیار زیبایی برخوردار هستند. به دلیل این که گل طوطی بسیار نادر می باشد تدابیر امنیتی برای حفظ این گل انجام می شود.

گل طوطی