عرضه شاخه گل مریم در ایران

هر شاخه گل مریم و گلدان پلاستیکی گلخانه در بازار ایران چقدر می باشد؟ گل مریم از تولیدات کدام کشور می باشد؟ عرضه گل مریم در بازار کشور به صورت مستقیم می باشد یا غیر مستقیم؟
گل مریم از گل های زینتی و زیبای چند ساله می باشد که از رنگ سفیدی برخوردار بوده و بوی این گل بسیار خوش و معطر می باشد. این گل بیش تر در عطر سازی ها استفاده می شود و البته در زبان انگلیسی با نام tuberose معرفی شده است و همچنین با نام گل ورم و غده شناخته می شود. این گل در کشور هایی چون هندوستان از توجه خاصی برخوردار می باشد و همچنین در تمامی مراسم های خود به ویژه در عزاداری ها و عروسی ها استفاده می شود.

اطلاعات کامل در مورد گل مریم

البته گل مریم در کشور ایران نیز رونق دارد و به عنوان برترین گل زینتی معرفی شده است. این گل به عنوان یک گل تجاری در کشور ایران به فروش می رسد و البته از انواع گل زینتی است که در کشور ایران با رشد خوبی همراه می باشد. البته این گل به دلیل عطر خوبی که دارد از زمره برترین گل های زینتی قرار گرفته است و در بازار جهانی از فروش خوبی برخوردار می باشد.
البته این گل در سراسر جهان به طور قابل توجهی پخش و توزیع می گردد و بیش ترین فروش را در کشور های اروپایی دارد. گل مریم از گل های شب گل ده بوده است و از انواع بومی مکزیک به شمار می رود. این گل از سرده گل مریم بوده و از خوشه های درازی برخوردار می باشد و تا ارتفاع 45 سانتی متری رویش دارد. برای رشد گل مریم به نور کامل خورشید نیاز می باشد و از خانواده مارچوبگان به شمار می رود.
برگ های گل مریم به صورت نیزه ای بوده و البته از طول زیادی برخوردار می باشند. همچنین این گیاه از گل های سنبله ای تشکیل شده است و البته بر روی هر یک از آن ها حدود 30 گل دیده می شود. این گل را می توان در گلدان نیز نگهداری کرد و بهترین فصل رشد گل مریم در بهار می باشد.

گل مریم

قیمت گل مریم در بازار کشور

گل مریم یکی از زیباترین انواع گل زینتی بوده است که البته در انواع مختلفی یافت می شود. از برترین گل های مریم می توان به گل مریم شهری و دزفولی اشاره کرد. قیمت هر شاخه گل مریم دزفولی در بازار کشور 1280 تومان می باشد و البته این گل در اندازه های مختلفی به بازار عرضه می گردد و پایین ترین قیمت گل مریم 800 تومان بوده است. عرضه گل مریم به دلیل تولیدات ایران به صورت مستقیم می باشد و شما می توانید از طریق این سایت بهترین انواع گل مریم و گلدان سفالی پایه دار را خرید نمایید.