فروش آنلاین انواع گل شمعدانی در ایران

گل شمعدانی و گل محمدی صادراتی یکی از زیباترین انواع گل زینتی بوده است که در سایت های مختلف در کشور ایران به فروش می رسد. کدام سایت در خرید و فروش آنلاین گل شمعدانی سهیم می باشد؟
گل شمعدانی از جمله گل های زینتی می باشد که در کشور آفریقا با رشد خوبی همراه بوده است. البته این گل از گیاهان همیشه سبز به شمار می رود و از معروف ترین انواع گل زینتی محسوب می شود که از قدیم تا به امروز دارای محبوبیت زیادی بوده است.

اطلاعات کلی در مورد گل شمعدانی

گل شمعدانی و گل رز شاخه ای دارای گونه های مختلفی بوده است که از مشهور ترین گونه های این گل می توان به پلارگونیوم اشاره نمود. البته این گونه از گل شمعدانی که با نام شمعدانی معمولی معرفی شده است، از گل های بازتری برخوردار بوده و دارای برگ های گردی می باشد.
گل شمعدانی در رنگ های زیبایی دیده می شود که از رایج ترین رنگ های موجود در بازار می توان به سبز روشن، قرمز، سبز تیره و… اشاره کرد. البته این گل دارای عطر ویژه ای بوده است و زمانی که این گیاه با دست برخورد کند، عطر آن در فضا پخش می گردد. گل شمعدانی از گیاهان دائمی می باشد که هر ساله قادر است به تولید گل بپردازد و همچنین ارتفاع این گیاه به 80 سانتی متر می رسد.
برای کاشت گل شمعدانی باید از مکانی مرطوب استفاده شود و توجه داشته باشید که مکان کاشت گل شمعدانی نباید خیس باشد و در این شرایط گیاه پوسیده می شود و به زودی خشک می گردد. بهترین شرایط برای این گیاه، نگهداری از گل شمعدانی در معرض آفتاب بوده و این گیاه برای رشد بهتر نیاز به نور مستقیم دارد و همچنین گفته شده است که بهترین دمای رشد گل شمعدانی، 20 الی 25 درجه سانتی گراد بوده است.
گل شمعدانی با دو روش قابل تکثیر می باشد که می توان به روش استفاده از بذر و روش قلمه گیری اشاره نمود. هر کدام از روش ها از یک فرمولاسیونی استفاده می کنند و شرایط کاشت و تکثیر هر کدام متفاوت بوده است.

فروش آنلاین گل شمعدانی در ایران

گل شمعدانی از گل های محبوب و بسیار زیبای قدیمی بوده است که از زمان های بسیار دور در خانه ها از این گل استفاده می شده و امروزه نیز مورد استقبال زیادی قرار می گیرد. از دیگر خصوصیات گل شمعدانی داشتن ویژگی پا کوتاه و پا بلند می باشد و البته از گلبرگ های پرپر تشکیل شده است.
گل شمعدانی در بازار کشور ایران از فروش خوبی برخوردار می باشد و اگر می خواهید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید بهتر است از این سایت بهترین انواع گل زینتی را به صورت اینترنتی و آنلاین خرید نمایید. برای خرید انواع گل طبیعی و زیبا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.