فروش انواع گل زینتی بامبو در ایران

چگونه می توان گل زینتی بامبو را در منزل نگهداری کرد؟ فروش انواع گل زینتی و گلدان شیشه ای بزرگ در ایران از کدام سایت صورت می گیرد؟ در مورد گل بامبو چه می دانید؟
گل بامبو از جمله گیاهانی است که به شکل نی می باشد ولی از خانواده نی ها نمی باشد و از تیره Dracaena محسوب می شود. این گیاه با نام های مختلفی در بازار معرفی می شود که می توان به دراسینای روبانی، بلژیکی همیشه سبز، گیاه روبانی و… اشاره کرد ولی بیش ترین اسمی که از این گیاه در بازار یاد می شود، گیاه بامبو بوده است.

در مورد گل بامبو بیش تر بدانید

گل بامبو از دسته گل های زینتی و بومی کامرون بوده است و البته این منطقه از مناطق استوایی غرب آفریقا به شمار می رود. البته در نواحی و مناطق آسیای جنوب شرقی نیز با رشد زیاد این گیاه همراه می باشیم. گل بامبو از ارتفاعی حدود 1.5 متر برخوردار می باشد و همچنین می توان گفت که این گل دارای برگ های دراز و کشیده بوده است که طول آن به 25 سانتی متر می رسد و عرض برگ های بامبو 5 سانتی متر می باشد.
این گیاه دارای برگ های سبز تیره ای بوده است و همچنین در برخی از انواع گل بامبو رنگ های سبز، سفید و حتی زرد مشاهده می گردد. البته این گیاه از گل های زینتی و تزیینی چینی محسوب می شود و البته در بازار کشور از پرفروش ترین گل به شمار می رود.
از مناطقی که در کشت گل بامبو در ایران فعالیت دارند می توان به قاسم آباد رودسر و مناطق شمالی کشور ایران اشاره نمود. البته گل بامبو در اکثر نقاط کشور و در گل فروشی ها به فروش می رسد و بیش ترین فروش بامبو در کشور ایران، متعلق به لاکی بامبو می باشد.

نگهداری از گل بامبو در منزل

در مورد نگهداری گل بامبو مطالبی گفته شده است و در این جا به برخی از آن ها اشاره شده است. اگر گل بامبو را در آب نگهداری می کنید، توجه کنید که تمامی ساقه گل بامبو نباید در آب قرار بگیرد و حدود 3 الی 5 بند از گل بامبو در آب گذاشته می شود. البته توجه داشته باشید که اگر گل بامبو در آب نگهداری می شود باید به مدت دو ساعات آب را در کناری قرار دهید تا کلر موجود در آب از بین برود چرا که این ماده باعث زرد شدن و خشک گل می شود.
البته بهتر است بدانید که آب گل بامبو باید هر 15 الی 20 روز یکبار تعویض گردد و همچنین گفته شده است که نباید از آب معدنی در پرورش گل بامبو استفاده کرد چرا که این آب دارای ماده ای به نام فلوئر بوده است و می تواند به سرعت باعث زرد شدن گل بامبو گردد.

فروش گل بامبو در ایران

یکی از برترین و زیباترین گل زینتی که البته امروزه به طور قابل توجهی در بازار کشور به فروش می رسد، می توان به گل بامبو اشاره کرد. این گل از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و همچنین می توان گفت که بیش ترین فروش گل بامبو مربوط به گل های وارداتی بوده است. البته این سایت در فروش انواع گل زینتی سهیم می باشد و شما می توانید از طریق شماره زیر انواع گل زینتی و گلدان پلاستیکی کوچک را با بهترین روش یعنی به صورت اینترنتی خرید کنید.