فروش عمده انواع گل طبیعی زیبا در جهان

آیا می دانید کدام گل ها از زیباترین گل های زیبای جهان معرفی شده اند؟ در کدام سایت امکان خرید و فروش زیباترین انواع گل زینتی و گلدان پلاستیکی طرح سنگ وجود دارد؟ آیا فروش گل در این سایت به صورت عمده است؟
گل های زینتی در انواع و اقسام مختلفی در بازار به فروش می رسند که البته هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و با قیمت متفاوتی در بازار به فروش می رسند. در این مطلب سعی شده است تا از زیباترین گل های جهان نام برده شود تا در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی زیباترین گل های طبیعی جهان

گل سوسن چشم سیاه: یکی از زیباترین گل زینتی جهان که البته به صورت طبیعی در مقابل آفتاب کامل یا مناطق نیمه آفتابی رشد می کند، می توان به گل سوسن چشم سیاه اشاره کرد. این گل دارای رنگ قرمز، نارنجی و زرد بوده است و همچنین زمان گلدهی این گیاه در تابستان و پاییز می باشد.
گفته شده است این گل از خانواده گل آفتابگردان می باشد و البته گل سوسن چشم سیاه می تواند تا 90 سانتی متر رشد داشته باشد و برگ های آن به اندازه 15 سانتی متر رشد می کنند. البته این گل را باید در خاکی مرطوب که به طور مناسبی زهکشی شده باشد، کاشت.

گل سوسن

گل یاس وحشی یا ایکسورا: این گل از برترین گل های زینتی است که دارای رنگ های متنوعی بوده است و بیش تر در رنگ نارنجی و قرمز تا زرد دیده می شود. این گل به صورت گل های دسته ای می باشد و البته در مناطق گرمسیر جهان می تواند تا ارتفاع 2 متری از زمین رشد داشته باشد.
البته این گل در گونه های مختلفی دیده شده است که دارای رنگ های نارنجی تا سرخ مرجانی هستند که به آن ها شاهزاده نارنجی گفته می شود. برای کاشت این گل نباید از مناطق سرد استفاده کنید و مکان این گیاه باید گرم بوده و آفتاب صبح را دوست دارد و در خاک زهکشی شده رشد خوبی دارد.

گل ایکسورا

گل لانتانا: یکی از برترین گل های زینتی و همچنین زیباترین گل جهان، گل لانتانا معرفی شده است که از خانواده شاه پسندیان به شمار می رود. این گل دارای 150 گونه مختلف بوده است و رویشگاه اصلی این گل در بخش های گرمسیر آفریقا و آمریکا می باشد. البته این گل همیشه سبز بوده و از گیاهان گلدار به شمار می رود و دارای برگ های تخم مرغی و موج دار است.
رنگ گل های لانتانا ارغوانی سیر تا بنفش بوده است و همچنین در رنگ های صورتی، سفید، قرمز و نارنجی دیده شده است. بهترین زمان گلدهی این گیاه در تابستان و پاییز بوده است و میزان آب مورد نیاز این گیاه متوسط بوده است.

گل لانتانا

فروش عمده گل زینتی در ایران

گل های زینتی از جمله برترین گل های تزیینی برای زیباسازی فضا می باشد و همچنین گفته شده است که زیبایی گل های طبیعی بسیار بیش تر از گل های مصنوعی بوده و به همین دلیل است که در شرکت های بزرگ و منحصر به فردی از انواع گل های زینتی طبیعی برای زیباسازی فضا استفاده می شود.
البته سایت های زیادی در خرید و فروش انواع گل زینتی فعالیت دارند و شما می توانید از این سایت بهترین انواع گل زینتی را به صورت اینترنتی و در کوتاهترین زمان ممکن خرید کنید. البته فروش سایت به صورت عمده بوده است و برای خرید عمده انواع گل و گلدان پلاستیکی کوچک رنگی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.