قیمت انواع پیاز گل سنبل

آیا از قیمت انواع پیاز گل سنبل و گل محمدی تازه در بازار خبر دارید؟ ظاهر این گل چگونه است؟ در هنگام کاشت و رشد این گل به چه نکاتی بایستی دقت نمود؟
در زمان های قدیم نیز، تولید و تکثیر این گل زیبا متداول بوده است. گل های زیبای آن، از نیمه دوم اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه، مانند خوشه روی شاخه ها باز می شوند. رنگ هایی که در نسل این گل دیده می شود، متنوع و شامل سفید، آبی، زرد، بنفش و صورتی می باشد. این گل را می توان در داخل خانه درون ماسه و به عنوان گلی تزئینی استفاده نمود.

نکاتی در مورد پرورش این گل:

برای پرورش آن در داخل خانه، بایستی گلدانی فراهم نمود که انتهای آن باریک بوده و بالای آن گشاد باشد، زیرا موقع آبیاری، بایستی ریشه در تماس کامل با آب باشد، همچنین ریشه های این گل، در فضاهای کاملاً تاریک رشد می نماید. بنابراین اگر بتوان پیاز را در یخچال و در درجه حرارت 9 تا 11 درجه سانتی گراد، نگه داشت، شرایطی مناسب برای رشد ریشه فراهم می شود.
اگر قرار است پیاز ها در شن نگه داشته شوند، می توان برای جلوگیری از سرمازدگی، آن ها را در گلدانی قرار داد. بعد از این که جوانه ها به قدر کافی رشد نمایند، می توان گل را به روشنایی آورد. توجه شود که آن را نبایست در مکان های خیلی گرم قرار داد و برای شادابی بیشتر گل، مرتب بر روی برگ های آن آب پاشیده شود.
برای دانستن قیمت انواع پیاز گل سنبل و گل محمدی خشک شده و نیز خریداری آن ها، مشاوران سایت گیاهان ایرانی، آماده پاسخگویی می باشند.