قیمت انواع گل گلدانی

قیمت فروش انواع گل گلدانی و آپارتمانی نظیر، کاکتوس، گل نرگس، لیلیوم و لاله و نیز نهال آن ها ، به عواملی نظیر سن، نوع و تازگی آن ها بستگی دارد.

هر گلی رنگ و بویی خاص دارد، استشمام و نیز دیدن آن ها، احساسی آرامش بخش به انسان می دهد. حتی حشرات مختلف نیز از گل و یا گیاهان مختلف موجود در طبیعت، به نفع خود و گاهاً انسان استفاده می کنند.
برای ایجاد فضایی لذت بخش و نیز آرامش بخش در خانه، محیط کار و یا آپارتمان خود، می توان انواع گل های گلدانی شیک را تهیه نمود و از دیدن آن ها لذت برد.

معرفی برخی از گل ها:

  • گیاه هوستا: منشأ اصلی آن سرزمین های شمال شرقی آسیا می باشد و 23 یا 24 نوع از این گیاه، تشخیص داده شده است. ساقه های آن زیرزمینی و ریشه های این گیاه زیبا، گوشتی می باشد.
  • استئوسپرموم: آفریقا سرزمین این گل می باشد. با وجود 50 نوع از آن در جهان، برخی از آن ها به عنوان گل های زینتی به کار می روند.
  • یاس رازقی: گیاهی که در طول سال همیشه سبز بوده و بیشتر در نواحی جنوب و جنوب شرقی آسیا، این گل دیده می شود. یاس خوشبو و زیبا می باشد و یکی از محبوب ترین ها در جهان می باشد. در این رسته از گلها می توان به گل محمدی نیز اشاره داشت.
  • داوودی: امروزه ارقام متعددی از آن به روش اصلاح نژادی در نقاط مختلف جهان تولید می شود. این گل به دلیل بوی خوب و نیز طیف رنگی وسیع، در گلدان و یا در باغچه کشت می شود.
  • شاه پسند: گلی زیبا، در رنگ های متعدد موجب شادابی و نشاط طبیعت می شود. بیشتر در فصل گرم مشاهده می شود.

اسامی بالا، تنها چندین مورد از گل های مناسب گلدانی بودند که قابلیت نگهداری در آپارتمان و منزل را دارند. قیمت گل های گلدانی مثل گل ارکیده، از سایت گیاهان به مشتریان عزیز اعلام می شود.