قیمت هر شاخه گل لیلیوم در بازار

گل لیلیوم و گل رز قرمز شاخه ای دارای چه ویژگی هایی بوده است و از معروف ترین انواع گل لیلیوم چه می دانید؟ قیمت هر شاخه گل لیلیوم در بازار کشور چقدر رقم خورده است؟
گل لیلیوم از برترین و زیباترین گل های زینتی بوده است که البته با نام سوسن نیز معرفی می شود. این گل از طرفداران زیادی برخوردار بوده و بیش تر در مراسم عروسی استفاده می گردد. گل لیلیوم از طیف رنگی بالایی برخوردار می باشد و همچنین این گل از ماندگاری بالاتری نسبت به گل های چیده شده دارد. گل لیلیوم در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر رشد می کند و در فضای باغ نیز کاشت می گردد.
البته در مناطق سرد گل لیلیوم را در گلدان کشت می کنند و این گل از گیاهان پیاز دار محسوب می شوند. در ادامه در مورد ویژگی های گل لیلیوم اطلاعات بیش تری در اختیار خوانندگان قرار می گیرد و شما می توانید بیش تر با این گل آشنا شوید.

ویژگی های گل لیلیوم چیست

گل لیلیوم و گل همیشه بهار زرد از گل های پیاز دار و گلدار محسوب می شود که البته از گونه های متفاوتی برخوردار است که بیش تر در نیمکره شمالی یافت می شود. این گل دارای ارتفاعی حدود 60 الی 180 سانتی متر بوده است و همچنین از گل های چند ساله محسوب می شود. گل لیلیوم از دو پیاز تشکیل شده است که برخی از آن ها با پوشش و برخی دیگر بدون پوشش می باشد.
البته پیاز لیلیوم نیز خود به سه دسته تقسیم بندی می شود که می توان به پیاز کروی و فلس های دایره ای، شبه استولون و شبه ریزوم اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده است. ساقه گل لیلیوم از 20 تا 120 سانتی متر متغیر بوده است و البته این گل دارای انواع مختلفی می باشد و همچنین گفته شده است که گل لیلیوم از گل های عطر دار بوده و در رنگ های سفید، زرد، نارنجی، بنفش، قرمز و صورتی وجود دارد.
فصل گلدهی گل لیلیوم در تابستان می باشد و همچنین این گل از گل های سفید و معطر به شمار می رود و نباید در خاکی عمیق کشت شود. گل های لیلیوم شبیه به یک شیپور بلند می باشند و در گل فروشی ها به طور قابل توجهی استفاده می گردد و بیش ترین فروش را در دسته بندی گل به خود اختصاص داده است.

لیلیوم

قیمت هر شاخه گل لیلیوم در بازار

گل لیلیوم در انواع مختلفی یافت می شود که از معروف ترین آن ها می توان به lilium candidum، lilium lancifolium اشاره کرد. گل های لیلیوم در درجه بندی های 1 و 2 در بازار به فروش می رسد که قیمت هر شاخه گل لیلیوم اوریانتال در جه یک حدود 8000 و درج دو، 6000 می باشد. قیمت هر شاخه گل لیلیوم معمولی درجه یک، 7000 و درجه دو، 5000 بوده است. البته گل لیلیوم به صورت گلدانی نیز به فروش می رسد که قیمت این گل 17000 تومان بوده است. جهت دریافت قیمت گل لیلیوم با شماره زیر در تماس باشید.