پرفروش ترین و زیباترین انواع گل در ایران

آیا می دانید پرفروش ترین و زیباترین گل های ایرانی و گلدان شیشه ای بزرگ کدام هستند؟ کدام دسته از گل ها در کشور ایران به فروش خوبی همراه بوده است؟ در مطلب زیر انواع گل زینتی معرفی شده است و برای آشنایی بیش تر می توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.
گیاهان زینتی که به اصطلاح به آن ها گل گفته می شود از گیاهانی می باشند که در باغ ها و البته در گلدان ها کاشت می شوند و پرورش گل ها به دلیل زیباسازی فضای خانه بوده است. البته گفته شده است که برخی از گل های زینتی علاوه بر این باعث زیباسازی محیط می شوند برای آرامش اعصاب نیز مفید هستند و می توانند برخی از بیماری ها را درمان کنند.

پرفروش گل های زیبا در بازار ایران

ایران یکی از برترین کشور های پرورش دهنده انواع گل و گلدان سفالی پایه دار در جهان می باشد و در برخی از موارد به واردات انواع گل می پردازد. از جمله گل های زینتی که در بازار کشور ایران از فروش خوبی برخوردار می باشد، در مطلب زیر گفته شده است و شما می توانید بیش تر با آن ها آشنا شوید.
گل مریم: این گل یکی از برترین و زیباترین گل های زینتی است که از گیاهان چند ساله به شمار می رود. گل مریم دارای گل های سفید رنگی بوده است و البته از عصاره این گل در عطر سازی ها استفاده می گردد. گل مریم در بازار کشور با قیمت هر شاخه 3000 تومان به فروش می رسد و البته از پرفروش ترین گل های زینتی است که در مراسم عروسی و حتی عزا از این گل استفاده می شود.

گل مریم

گل رز: یکی دیگر از انواع گل زینتی که دارای انواع مختلفی بوده است و همچنین از تیره گل سرخ می باشد، می توان به گل رز اشاره کرد. این گل دارای 150 گونه بوده است و رویشگاه اصلی این گل در نیمکره شمالی می باشد. گل رز در انواع مختلفی یافت می شود که از زیباترین آن ها می توان به گل رز هلندی اشاره کرد و در بازار کشور با قیمت هر شاخه 4000 تومان به فروش می رسد. گل رز در کشور ایران نیز پرورش داده می شود و در نمایندگی اصلی به فروش می رسد.

گل رز

گل میخک: گل میخک علاوه بر این که دارای زیبایی خاصی بوده است برای درمان بیماری ها بسیار مفید می باشد. این گل از پرفروش ترین گل های ایرانی بوده که البته به عنوان یک داروی گیاهی نیز معرفی شده است. گل میخک دارای نشانه های زیادی است که از معروف ترین آن می توان به نشانه عشق، افتخار، برتری و جذابیت اشاره کرد. میخک دارای رنگ قرمز مایل به صورتی بوده است و البته برای رفع سردرد، تنگی نفس و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گل میخک