از دفترچه یادداشت فانتزی برای یادبود مراسم عقد استفاده می کنند

سفر معنوی شما هرچه که باشد، می توانید همه آن را در یک دفترچه یادداشت فانتزی پیگیری و برنامه ریزی کنید. دعاها، مدیتیشن‌ها، کارت‌های تاروت، سرودها، برنامه‌های تعطیلات را بنویسید – شما اسمش را می‌برید. این برای هر نوت‌بوکی که احساس می‌کنید به‌ویژه جذب آن می‌شوید عالی است!

تصدیقات
جملات تاکیدی ابزاری باورنکردنی است که به شما کمک می کند افکار و نگرش خود را تغییر دهید تا مثبت تر شوید. و یک ژورنال تأییدیه راهی عالی برای کمک به شما در ایجاد این عادت است!

فهرست کتاب/نمایش تلویزیونی/رستوران
این ژورنال جایی خواهد بود که شما تمام چیزهایی را که می‌خواستید امتحان کنید اما همیشه فراموش می‌کردید یادداشت کنید. توصیه ای برای امتحان یک رستوران جدید دریافت می کنید؟ آن را بنویسید! کسی کتابی پیشنهاد میده؟ آن را بنویسید!

به این ترتیب، وقتی به دنبال چیزی برای خوردن یا کتاب جدیدی برای خواندن هستید، می‌توانید این ژورنال را باز کنید و زباله را انتخاب کنید.

شخصی Big Magic اثر Elizabeth Gilbert را به من پیشنهاد داد و عمر و سن زیادی طول کشید تا در نهایت با استفاده از Audible آن را بخوانم (هشدار اسپویلر: شگفت انگیز است). اگر می‌خواهید Audible را امتحان کنید، می‌توانید دو کتاب صوتی رایگان با یک ماه آزمایشی رایگان دریافت کنید و خودتان ببینید.

کتاب دستور غذا
اگر می خواهید بازی آشپزی خود را شروع کنید، پس سعی کنید یک کتاب دستور پخت شروع کنید! آن را به‌عنوان فهرستی از تمام دستور العمل‌هایی که امتحان می‌کنید، همراه با یادداشت‌هایی درباره آنچه درباره آن غذا فکر می‌کردید، در نظر بگیرید.

نوشتن همه چیز می تواند به شما کمک کند تا مهارت های خود را در آشپزخانه توسعه دهید و در مورد انتخاب های غذایی خود آگاه تر باشید.

شما همچنین می توانید با ایجاد یک بانک دستور العمل دستور العمل هایی را که می خواهید امتحان کنید اضافه کنید!

ژورنال گلوله ای برای برنامه ریزی غذا باز است. این صفحه شامل هر وعده غذایی برای یک هفته، به علاوه فهرست مواد غذایی است.