از شوینده ضد جوش بیوآکوا به عنوان وکس استفاده می کنند

آیا می توان از شوینده ضد جوش بیوآکوا با ویتامین C استفاده کرد؟

هنگام افزودن یک ماده جدید به ترکیب مراقبت از پوست خود، مهم است که در نظر بگیرید که چگونه با افرادی که قبلاً در روتین شما حضور دارند، تعامل دارد.

دکتر دسای می‌گوید خوشبختانه، اسید سالیسیلیک و ویتامین C را می‌توان به همراه «به ترتیب صحیح» استفاده کرد.

او می‌گوید: «لزوماً بسته به نوع پوست و هدفی که می‌خواهید به دست آورید، لزوماً هر دو را به طور همزمان استفاده نمی‌کنید».

“اما می توانید به عنوان مثال از یک پاک کننده اسید سالیسیلیک برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید – به خصوص اگر مستعد آکنه هستید – و سپس از ویتامین C موضعی به عنوان آنتی اکسیدان استفاده کنید که در دو زمان جداگانه از روز استفاده می شود. بیماران زیادی دارم. از هر دو استفاده کن.»

ویتامین C می تواند به روشن شدن پوست و کاهش لکه های تیره از جمله هایپرپیگمانتاسیون باقی مانده از جوش ها کمک کند، بنابراین این دو ماده طبیعی در یک روال مراقبت از پوست برای افراد مستعد آکنه قرار می گیرند.

امتیاز: اسید سالیسیلیک می تواند به شوره سر کمک کند

به گفته کارشناسان، اسید سالیسیلیک فقط برای جوش های سر سیاه نیست.

شولر می‌گوید: در سطوح پایین‌تر، اسید سالیسیلیک می‌تواند روند لایه‌برداری را تسریع کند و به شرایطی مانند شوره سر و درماتیت سبورئیک کمک کند، که به دلیل کند شدن کنده شدن سلول‌های پوست ایجاد می‌شود. خیلی باحال.

بافت پاک کننده: ترجیحات شخصی نقش مهمی در انتخاب بافت برای پاک کننده شما دارد، اما نوع پوست شما نیز مهم است. شوینده های کف دار می توانند مانند برخی از پاک کننده های ژلی بسیار خشک کننده باشند، در حالی که فرمول های کرمی آبرسانی بیشتری دارند.

روغن های پاک کننده یکی دیگر از گزینه هایی است که چربی اضافی روی پوست را از بین می برد اما در این فرآیند آن را از بین نمی برد.

فرمول غیر کومدوژنیک: غیرکومدوژنیک به این معنی است که این محصول منافذ را مسدود نمی کند، که برای تمام پوست های مستعد آکنه صرف نظر از نوع، کلیدی است.

دکتر ویتنی بوو، متخصص پوست، می‌گوید: «به همه بیمارانم، به ویژه آنهایی که آکنه دارند، توصیه می‌کنم از مصرف سولفات‌ها اجتناب کنند، زیرا این مواد یک ماده ثابت شده مسدودکننده منافذ هستند (همراه با عطر). بوو می افزاید: “سولفات ها سورفکتانت های تهاجمی هستند که می توانند چربی ها و چربی های سالم شما را شسته و پوست را خشک کنند.”

در زیر، 11 پاک کننده آکنه توصیه شده توسط گروه متخصصان و کارکنان خودمان را پیدا خواهید کرد که باید به همه انواع پوست، حتی سخت ترین آنها کمک کنند.

وفادار قدیمی از پاک کننده های آکنه، این داروخانه مورد علاقه مبتنی بر اسید سالیسیلیک همچنان اغلب توسط متخصصان پوست توصیه می شود: دکتر رابرت آنولیک، دکتر آلیسیا زالکا و دکتر امی وکسلر همگی به آن نمره بالایی دادند.