از چرم قم به عنوان سفره عقد می توان استفاده کرد

انواع بسیار باورنکردنی از چرم قم موجود است. هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که به انواع پروژه ها یا سبک های کاری مختلف کمک می کند.

انواع چرم های موجود عبارتند از: تمام دانه، دانه بالا، اصل، دو کاست و باند شده. روکش های چرم شامل آنیلین، نیمه آنیلین، رنگ برس، بدون دانه، قالب، برجسته، گلدوزی شده، دستکاری شده، فلزی، ناپا، نوبوک، روغنی، رنگی، رنگدانه ای، چاپی، اسپلیت، جیر و مومی است.

مهم است که چرم مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید تا از نتیجه عالی اطمینان حاصل کنید. بیایید با انواع مختلف آن آشنا شویم.

انواع چرم را می توان به چند دسته تقسیم کرد. می‌توان به انواع برش‌ها، کیفیت چرم، درجه‌بندی چرم، روکش‌های چرم، انواع چرم به حیوان، انواع چرم خزدار، حتی انواع چرم مصنوعی و وگان نگاه کرد. چند تفاوت عمده بین آنها وجود دارد.

چرم

برخی از تغییرات به دلیل فرآیند تولید است. برخی به دلیل فرآیند تکمیل هستند. برخی دیگر بر اساس نوع پوست حیوانات هستند و برخی دیگر نحوه برش چرم هستند.

در حالی که انواع زیادی از چرم وجود دارد، اغلب مردم در مورد “5 نوع چرم” کنجکاو می شوند. آنچه آنها به طور کلی به آن اشاره می کنند حجم و لایه های پوست اصلی است که هنوز در محصول نهایی وجود دارد.

این‌ها شامل دانه‌های کامل، دانه‌های برتر، اصل، دانه‌های خرد شده و چرم چسب‌خورده هستند و جزئیات زیادی در مورد هر کدام به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کیفیت و ویژگی های مواد بسته به اینکه چرم نهایی از کجا در پوست آمده است متفاوت است. کیفیت چرم نیز می تواند تحت تأثیر عوامل بسیاری قرار گیرد.

اینها می تواند شامل نژاد حیوانات، آب و هوای آنها، غذایی که تغذیه می شود و میزان ورزش آنها باشد. پوست یک ماده طبیعی است، و بنابراین، به شدت تحت تأثیر زندگی حیواناتی است که از آنها می آیند.