اسباب بازی بانه که قابلیت اعلام لحظه ای از وضعیت کودک را دارد

خرید اسباب بازی بانه برای بچه‌ ها می‌تواند دشوار باشد، به‌ویژه اگر نمی‌دانید این روزها در کدام گروه سنی قرار می‌گیرند (غیر از اینکه بازی کردن با آن‌ها چه چیزی امن است).

بچه های کوچکتر به اسباب بازی هایی نیاز دارند که بر پایه یادگیری اصول اولیه و تقویت مهارت های حرکتی باشد، در حالی که بچه های بزرگتر به اسباب بازی هایی نیاز دارند که چالش برانگیزتر و محرک باشد.

در هر صورت، هنگام خرید هدایایی برای بچه‌ها، می‌خواهید اسباب‌بازی‌هایی بخرید که بازی تخیلی را تشویق می‌کنند و از دریافت آن برای تعطیلات، تولدها و دیگر مناسبت‌های خاص هیجان‌زده می‌شوند.

هر ساله، موسسه Good Housekeeping به جدیدترین اسباب‌ بازی‌ هایی که وارد بازار می‌شوند توجه زیادی می‌کند.

با جدیدترین و بهترین اسباب‌بازی‌های جدید سال همراه می‌شود و پرفروش‌ها را آزمایش می‌کند تا بفهمد کدام اسباب‌بازی‌ها بهترین از بهترین‌ ها برای سالانه ما هستند.

اسباب بازی

برای این فهرست همیشگی از بهترین اسباب‌بازی‌ها برای بچه‌ها در تمام سنین، برندگان فعلی و گذشته جایزه اسباب‌بازی و همچنین برخی از داغ‌ترین اسباب‌بازی‌های موجود در حال حاضر در آمازون و فراتر از آن را گردآوری کرده‌ایم.

در اینجا، بهترین اسباب‌بازی‌ها را برای هر گروه سنی، از کودکان نوپا تا نوجوانان، به‌علاوه اسباب‌بازی‌های STEM و بازی‌های رومیزی که می‌توانید به‌عنوان خانواده انجام دهید، پیدا خواهید کرد.

آنها تازه شروع به تنظیم دقیق علایق و ناپسندهای خود کرده اند. این گزینه‌ها، که از نظر ایمنی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند، به کودکان کمک می‌کنند ضمن یادگیری، علایق خود را کشف کنند.

بچه ها می توانند از این اسباب بازی برای تمرین رنگ ها، اعداد و شمارش استفاده کنند. حباب‌ها به زبان انگلیسی، اسپانیایی، اعداد و نقاط برجسته از یک تا ده شماره‌گذاری می‌شوند و هر حباب وقتی آن را فشار می‌دهید، صدایی رضایت‌بخش می‌دهد.

سه راه برای ایجاد صدا با این برنده جایزه اسباب‌بازی خانه‌داری خوب 2020 وجود دارد: کودکان نوپا می‌توانند با چوب طبل او را بکوبند، باله‌هایش را تکان دهند یا مهره‌های شکمش را تکان دهند.