استفاده از صابون مایع لوکس به عنوان شوینده ظروف

آیا در مورد نظافت بسیار حساس هستید؟ آیا دست های خود را بیش از چند بار در روز با صابون مایع لوکس می شویید؟ وقتی صابون می‌خرید، مدام به این فکر می‌کنید که کدام نوع صابون بهترین است؟

صابون قطعا یک جنبه مهم از زندگی روزمره ما است و همه گزینه های مختلف موجود، انتخاب بهترین را کمی دشوارتر می کند.

با این حال می‌توانیم صابون‌های دستی را به دو گروه تقسیم کنیم: صابون مایع و صابون. با وجود اینکه صابون تخته ای تقریباً طولانی ترین (قرن ها، حتی!) بوده است، صابون مایع در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است.

بنابراین بیایید بررسی کنیم که کدام صابون بهترین است، با در نظر گرفتن نحوه عملکرد صابون، ترکیب شیمیایی صابون، باکتری هایی که در هر نوع یافت می شوند، و تاثیری که آنها بر محیط زیست دارند.

چقدر خوب کار می کنند و تاثیر آن بر روی پوست پشتیبان های صابون مایع اغلب می توانند اثر خشک کنندگی صابون نواری روی پوست را بیان کنند.

این به این دلیل اتفاق می افتد که، به طور کلی، صابون دست تجاری دارای سطح pH بالاتری است که می تواند بسیار خشک کننده باشد.

صابون

با این حال، بیش از یک نوع صابون نواری موجود است که بسیاری از آنها فاکتورهای pH کمتری دارند!

در واقع، بیشتر صابون‌های نواری حاوی گلیسیرین هستند که برای پوست خشک و سایر حساسیت‌ها مانند اگزما بسیار درمانی است و آنهایی که سطح pH پایین‌تری دارند، مطلقاً هیچ اثر خشکی روی پوست ندارند.

مواد تشکیل دهنده صابون نواری معمولاً از چربی حیوانی صابونی شده و یا روغن های گیاهی تهیه می شود.

برای ما که شیمی را نمی‌دانیم، صابونی‌سازی نام فرآیندی است که طی آن چربی‌های حیوانی یا گیاهی با یک قلیایی قوی برای ساخت صابون ترکیب می‌شوند.

از طرف دیگر صابون های مایع پایه نفتی هستند و برای حفظ قوام خود به عوامل امولسیون کننده و تثبیت کننده نیاز دارند.

این عوامل توسط سازمان‌های حاکم مربوطه آزمایش و تأیید شده‌اند، اما مطالعات واقعی کمی وجود دارد که اثرات طولانی‌مدت استفاده مکرر از این مواد شیمیایی را نشان دهد.