استفاده از لوله پلی اتیلن 300 در رنگ و نقاشی ساختمان

کاربرد های لوله پلی اتیلن 300 عمدتاً حول ظروف تولیدی، بطری‌های توزیع، بطری‌های شستشو، لوله‌ها، کیسه‌های پلاستیکی برای اجزای کامپیوتر و تجهیزات مختلف آزمایشگاهی می‌چرخد.

محبوب ترین کاربرد پلی اتیلن با چگالی کم کیسه های پلاستیکی است.

بسته بندی: به دلیل کم هزینه بودن و انعطاف پذیری خوب، LDPE در صنعت بسته بندی برای بطری های دارویی و فشاری، درب ها و درب ها، موارد مشهود دستکاری، آسترها، کیسه های زباله، فیلم های بسته بندی مواد غذایی (کالاهای منجمد، خشک و غیره)، لمینیت ها استفاده می شود.

لوله و اتصالات: پلی اتیلن کم چگالی به دلیل انعطاف پذیری و جذب کم آب برای تولید لوله ها و شیلنگ های آب برای صنعت لوله و اتصالات استفاده می شود.

سایر کاربردها شامل کالاهای مصرفی لوازم خانگی، اسباب بازی های انعطاف پذیر، فیلم های کشاورزی، سیم کشی و کابل عایق های رسانای فرعی، پوشش کابل می باشد.

لوله

LLDPE از پلیمریزاسیون اتیلن (یا مونومر اتان) با 1بوتن و مقادیر کمتری از 1هگزن و 1اکتن با استفاده از کاتالیزورهای Ziegler-Natta یا متالوسن تولید می شود. از نظر ساختاری شبیه LDPE است.

ساختار LLDPE دارای یک ستون فقرات خطی با شاخه های کوتاه و یکنواخت است (برخلاف شاخه های بلندتر LDPE).

این شاخه‌های کوتاه می‌توانند بدون اینکه مانند LPDE در هم بپیچند، بر روی یکدیگر بلغزند.

در سناریوی امروزی، پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE) به لطف خواص ذکر شده در زیر، در جایگزینی پلی اتیلن کم چگالی کاملاً موفق بوده است.

  • بسیار انعطاف پذیر با قدرت ضربه بالا
  • رنگ شیری شفاف و طبیعی
  • عالی برای بافرهای ملایم و قوی، مقاومت شیمیایی خوب
  • خواص خوب مانع بخار آب و الکل
  • مقاومت در برابر ضربه و ترک تنشی خوب

کاربردهای LLDPE: مناسب برای انواع کاربردهای فیلم مانند فیلم همه منظوره، فیلم کششی، بسته بندی پوشاک، فیلم کشاورزی و غیره.

در حالی که LLDPE می تواند در کاربردهای مختلف با HDPE و LDPE رقابت کند، جدول ذکر شده در زیر می تواند برای سهولت فرآیند انتخاب شما از بین سه نوع PE مفید باشد.