استفاده از پارچه مبلی لارسن در تولید ماسک های پزشکی

پارچه های نخی بافت دار در مقایسه با پارچه های نخی معمولی که همگی از پارچه مبلی لارسن می باشند، زبرتر هستند.

پنبه بافت دار ظاهر بسیار زیبایی دارد اما برای استفاده سنگین مناسب نیست. این نوع پارچه مبل برای اتاق هایی که ترافیک زیادی در خانه ندارند، مانند اتاق کار یا دفتر کار، ایده آل است.

معایب پارچه نخی بافت دار: پارچه نخی بافت دار راحت تر پوشیده می شود، بنابراین هنگامی که سطح مبل شما شروع به استفاده بیش از حد می کند، در مقایسه با پارچه های دیگر زودتر قدیمی به نظر می رسد.

از آنجایی که این نوع پارچه بافت دارد، کثیفی و سایر ذرات به راحتی در شیارهای آن به دام می‌افتند و منجر به ایجاد لکه و بو می‌شوند.

پلی استر نوعی الیاف مصنوعی است که بیشتر به دلیل دوام آن شناخته شده است. این نوع پارچه علاوه بر استفاده در لباس، برای بسیاری از کاربردهای داخلی و مبلمان نرم نیز استفاده می شود.

پارچه

ترکیب آن با پنبه استحکام و مقاومت پارچه را تقویت می کند و آن را به یکی از اقتصادی ترین و کاربردی ترین انتخاب ها برای پارچه مبل در بازار امروز تبدیل می کند.

چه چیزی آن را به گزینه خوبی برای مبل تبدیل می کند: عنصر پلی استر در پارچه های پنبه ای به دوام می بخشد و کیفیت کلی مواد را بهبود می بخشد.

این پارچه مبل همچنین بسیار محکم است و شکل خود را حفظ می کند و آن را انتخابی عالی برای مناطق پر رفت و آمد در خانه مانند اتاق نشیمن یا اتاق خانواده می کند.

همچنین طبیعت آبگریز دارد، به این معنی که پس از تماس با مایعات راحت تر خشک می شود.

پارچه های پنبه + پلی استر علاوه بر ویژگی های قابل توجهی که دارند، دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها هستند که به ظاهر مبل می افزاید.