استفاده از کاشی و سرامیک ترکیه در دیواره های اهرام ثلاثه

کاشی های فلزی که از گروه کاشی و سرامیک ترکیه هستند بیشتر برای دیوارهای حمام استفاده می شود. با این حال، ما آن را اضافه می کنیم.

زیرا غیرممکن نیست که بتوان از آن برای کف استفاده کرد (اگرچه بعید است که شما این مسیر را طی کنید).

تازه و درخشان، این ماده ظاهری پیچیده به دیوارها و پارتیشن های شما می دهد. انواع بافت ها برای انتخاب، فولاد ضد زنگ یا رنگ های فلزی مختلف و رنگ های شیشه ای برای ظاهری وسیع.

همچنین می‌توانید از مربع‌های صاف ساده، طرح‌های طرح‌دار کلاسیک یا چیزهای هنرمندانه‌تری مانند موزاییک برس‌شده انتخاب کنید.

این کاشی‌های طراحی هنری فلزی می‌توانند بافتی مناسب برای پشت‌پاشی‌های مدرن، حمام یا حتی شومینه به ارمغان بیاورند. این نوع از مواد اغلب در ارتباط با نوع دیگری از کاشی ها استفاده می شود.

کاشی با بدنه سیمانی برای هر قسمتی که فرسودگی زیادی دارد مانند آشپزخانه یا حمام انتخاب خوبی است. این کاشی سخت و بادوام است. زمانی که به درستی نصب و نگهداری شود، سال ها خدمت می دهد.

کاشی

تخته سنگ یکی از سخت ترین مصالح استاندارد کفپوش سنگ طبیعی است. دارای استحکام داخلی است که آن را در برابر ترک، خراش، شکستگی و بریدگی مقاوم می کند.

بسته به محیطی که در آن نصب می شود، باید به طور منظم در برابر لکه ها مهر و موم شود.

اما اگر به درستی نگهداری شود، این مواد می توانند چندین دهه دوام بیاورند و بدون نیاز به برداشتن یا تعویض، عالی به نظر می رسند.

سنگ دگرگونی که ما به عنوان تخته سنگ می شناسیم به یک گزینه کاشی کف محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است.

دارای دانه های ظریف و پالت رنگ های غنی است که به راحتی می تواند هر دکوری را برجسته کند.

از مس تا قرمز، سرمه ای تا مریم گلی، و قهوه ای مایل به زرد تا مشکی، یک انتخاب عالی برای کفپوش کاشی برای پیاده روها و مسیرهای بیرونی و همچنین اتاق های داخلی است.