با دفتر نت کودک رها آی کیو کودکان خود را تقویت کنید

اغلب از من خواسته می شود که بهترین نوع دفترچه یادداشت و دفتر خاطرات را برای استفاده برای مشاهدات طبیعت توصیه کنم. اما من هرگز چیزی راضی کننده ندیده ام.

ارزش یادداشت ها به برداشت آنها در محل بستگی دارد. اگر فکر می کنید که می توانید رکوردهای یک کشور را در سر خود حمل کنید و عصرها در اوقات فراغت خود آنها را یادداشت کنید، سخت در اشتباهید.

شما باید آنها را در جیب خود به خانه حمل کنید. و برای این منظور باید یک نوت بوک جیبی دستی داشته باشید. اما یادداشت‌هایی که با عجله در محل نوشته می‌شوند، مطمئناً به عنوان رکورد دائمی شما نیستند.

در واقع، خراش های مدادی شما در یک روز سرد اغلب در عرض یک هفته نامفهوم می شوند. با این حال، اگر از یک سیستم اختصاری خوب استفاده کنید، خواهید دید که می توانید مقدار شگفت انگیزی از مشاهدات دقیق را در هر صفحه کوچک دفترچه یادداشت جیبی دریافت کنید. 

به عنوان مثال، اگر مداد همیشه به صفحه ای که ورودی بعدی در آن انجام می شود ثابت باشد، زمان بسیار کمی برای یادداشت برداری صرف می شود.

من به زودی متوجه شدم که دفتر نت کودک رها، یک دفتر ثبت به معنای حسابداری کلمه نیست. با این وجود، این بخش بسیار ضروری از لوازم تجاری معمار بود.

قوانین مؤسسه معماران آمریکا به اعضای این حرفه اجازه نمی دهد که تبلیغات کنند یا به دنبال کسب و کار جدید به روش هایی که در بین سازمان های تجاری رایج است، بروند.

 

بنابراین، معمار موفق مردی است که در میان طبقات افرادی که احتمالاً سازنده خواهند شد، آشنایی گسترده ای دارد.

او به سرعت یاد می‌گیرد که از ساختمان‌های پیش‌بینی‌شده یادداشت کند، تا مالکان احتمالی را پیگیری کند و کار طراحی ساختمان را برای دفتر خود تضمین کند.

این هدف از دفترچه ی جیبی معمار است. هر زمان که از هر منبعی از ساختمان پیش بینی شده باد می گیرد، آن را یادداشت می کند. گاهی اوقات او اطلاعات خود را از یادداشت های خبری در روزنامه ها حفظ می کند. 

بیشتر اوقات او اطلاعات قبلی را از افرادی که با آنها در ارتباط است و از گزارش های آژانس های تجاری منظم دریافت می کند. 

اگر مشتری بالقوه ساختن ساختمانی از کلاسی را که معمار به آن عادت دارد در ذهن داشته باشد، تماس شخصی با مالک برقرار می کند.

معمار می‌گوید: «گاهی اوقات نیازی به استفاده از کتاب کوچکم به شدت مثل سایر مواقع ندارم. شهرت فزاینده و مشتریان «بازگشت» به تدریج این امکان را برای من فراهم می کند که زمان کمتری را برای کسب و کار و زمان بیشتری را برای انجام کارهایی که در حال انجام است اختصاص دهم. 

من کتاب را از عادت دور نگه می دارم. و گهگاه کاری از آن نوعی که من می‌خواهم برایم به ارمغان می‌آورد، و اگر دفترچه یادداشتم را به عنوان یادآوری روزانه نداشته باشم، ممکن است از دست بدهم.