با لباس کار اداره برق کمر خود را باریک کنید

NESC به شرکت‌ها نیاز دارد تا خطرات را برای کارکنانی که نزدیک یا روی تجهیزات پر انرژی کار می‌کنند ارزیابی کنند.

اگر انرژی های موجود بیش از 2 کالری بر سانتی متر مربع باشد، کارگران باید لباس های AR/FR با قوس الکتریکی برابر یا بیشتر از انرژی تجهیزات برقی که با آن کار می کنند بپوشند.

برای مطابقت با NFPA 70E، کارفرمایان همچنین ملزم به انجام ارزیابی خطر فلش قوس الکتریکی برای تعیین سطح انرژی بالقوه خطر و مرز حفاظت از فلاش یا کل منطقه ای هستند که خطر در آن وجود دارد.

در صورت لزوم، کارکنان باید لباس کار اداره برق را بپوشند که مطابق با استاندارد ASTM F1506 باشد، حداقل مشخصات عملکرد لباس محافظ برای کارگرانی که در معرض خطر فلاش قوس الکتریکی هستند.

هنگامی که سطح انرژی و رتبه بندی قوس مشخص شد، می توانید در انتخاب بهترین لباس AR/FR جلو بروید.

ابتدا با انتخاب پارچه شروع کنید: مهم است که سازنده پارچه FR – تاریخچه، تجربه، خط تولید و قابلیت ها را درک کنید و به دنبال مارک هایی باشید که راحتی و عملکردی را ارائه می دهند که نیازهای محل کار و وظایف شغلی شما را برآورده می کند.

لباس روزانه AR/FR نیز باید هنگام کار راحت باشد.

برای اطمینان از اینکه کارگران می توانند به طور مؤثر و راحت کار کنند، یک آزمایش پوشیدن لباس های مختلف را برای ارزیابی حرکت و تنفس انجام دهید.

شرایط کار خارجی باید در نظر گرفته شود.

نیازهای سیستم پارچه و پارچه در اقلیم های متنوع می تواند متفاوت باشد، مانند محصولات عایق برای آب و هوای شمالی و سازه های سبک وزن و تک لایه برای شرایط گرم و مرطوب.

فلاش های قوس غیرمنتظره و خطرناک هستند و می توانند در نقاط مختلف عملیات روزانه کارگران برق رخ دهند.

با پوشیدن AR/FR، کارگران می‌توانند خود را برای انجام کارها به صورت ایمن، کارآمد و راحت تجهیز کنند، که همه اینها به آنها کمک می‌کند تا روی کارشان تمرکز کنند: انجام کار درست و رفتن به خانه نزد خانواده‌هایشان.