تخمه آفتاب گردان بسته بندی منجر به کشیده شدن پوست صورت می شود

بدن همیشه سپاسگزار فراوانی آنتی اکسیدان های اضافی است و تخمه آفتاب گردان بسته بندی مملو از آنهاست. ویتامین E یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین آنتی اکسیدان ها است و این ویتامین یکی از ویتامین های اصلی دانه است.

تحقیقات نشان داده است که ویتامین E یک ترکیب محلول در چربی است که به ضد پیری کمک می کند و با رادیکال های آزاد مبارزه می کند تا از سلول ها در برابر آسیب محافظت کند.

تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین B به خصوص ویتامین B5 است. این همچنین به عنوان اسید پانتوتنیک شناخته می شود که به سنتز کوآنزیم A کمک می کند.

ترکیب کوآنزیم A که از سنتز ویتامین به دست می آید برای تجزیه اسیدهای چرب در بدن ضروری است. این فرآیند به انقباضات عضلانی کمک می کند.

انقباضات عضلانی برای حرکت خوب بدن ضروری است، زیرا تقریباً تمام حرکات شامل انقباض عضلات است. بدن قوی تر و عضلات قوی تر برای زندگی سالم و عملکرد بدن مفید است.

تخمه

محتوای ویتامین E موجود در تخمه آفتابگردان فواید شگفت انگیزی برای ظاهر پوست، خاصیت ارتجاعی آن دارد و همچنین می تواند به کاهش جای زخم و علائم پیری کمک کند.

آنتی اکسیدان سلنیوم موجود در تخمه آفتابگردان به ویتامین E کمک می کند تا در ترمیم پوست به خوبی عمل کند.

ویتامین E حاوی اسیدهای چرب است که باعث بهبود کلاژن در پوست می شود و به این ترتیب خاصیت ارتجاعی پوست بهبود می یابد.

دانه‌های آفتابگردان مملو از مس هستند که تولید ملانین را افزایش می‌دهد، رنگدانه‌ای که باعث درخشندگی پوست می‌شود.

تعدادی از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در تخمه آفتابگردان دارای خواصی هستند که به عملکرد بهتر بدن، پوست، استخوان ها و قلب کمک می کنند.

اما یکی از آنها برای کاهش خطر ابتلا به سرطان برجسته است. ویتامین E یک بار دیگر جزء برازنده اینجاست.