تغییر ژنتیکی توت فرنگی درجه یک سبب تولید قول پیکرترین میوه جهان شد

اگر قبلاً از طرفداران توت فرنگی نیستید، باید باشید. آنها نه تنها آبدار، تابستانی و لذیذ هستند، بلکه یک ابر غذای خوب نیز هستند.

سرشار از مواد مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان ها (مانند ویتامین C)، فواید توت فرنگی بی پایان است و برخی حتی شما را شگفت زده خواهند کرد. (پیشگیری از چین و چروک؟ بله لطفا!).

در زیر 10 مزیت توت فرنگی درجه یک آورده شده است که نمی خواهید آنها را از دست بدهید و این دستور العمل های توت فرنگی را که تابستان شما را شیرین می کند از دست ندهید.

بینایی سالم خود را حفظ کنید

خواص آنتی اکسیدانی موجود در توت فرنگی همچنین ممکن است به جلوگیری از آب مروارید کدر شدن عدسی چشم که می تواند منجر به نابینایی در سنین بالاتر شود، کمک کند.

چشمان ما به ویتامین C نیاز دارند تا از آنها در برابر قرار گرفتن در معرض رادیکال های آزاد ناشی از اشعه ماوراء بنفش شدید خورشید که می تواند به پروتئین موجود در عدسی آسیب برساند، محافظت کند.

ویتامین C همچنین نقش مهمی در تقویت قرنیه و شبکیه چشم دارد. (در اینجا غذاهای دیگری برای خوردن چشمان سالم آورده شده است .)

ویتامین C یکی از آنتی اکسیدان هایی است که می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند، زیرا سیستم ایمنی سالم بهترین دفاع بدن است. 

یک ماده شیمیایی گیاهی به نام الاژیک اسی که در توت فرنگی نیز یافت می شود – یکی دیگر از این موارد است. ادواردز می گوید: نشان داده شده است که اسید الاژیک دارای خواص ضد سرطانی مانند سرکوب رشد سلول های سرطانی است.

توت فرنگی همچنین حاوی آنتی اکسیدان های لوتئین و زاتانسین است. آنتی‌اکسیدان‌ها رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برند و تأثیر منفی بالقوه‌ای را که می‌توانند روی سلول‌های ما داشته باشند، خنثی می‌کنند.»

دریابید که چگونه رژیم غذایی شما می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه کمک کند.