جعبه مقوایی ساده که از خود نور تولید می کند

جعبه های راه راه و جعبه مقوایی ساده با پروفیل های فلوت خود که دارای حروف A، B، C، E یا F هستند مشخص می شوند.

پروفیل فلوت نشان دهنده ضخامت دیواره جعبه راه راه است و همچنین معیاری برای توانایی انباشته شدن و به طور کلی است. قدرت جعبه

ارتفاع یک فلوت ¼ اینچ است. این معمولاً برای محصولات شکننده یا برای افزودن استحکام به دیگر مقواهای راه راه به دلیل استحکام روی هم چیدن، فشرده‌سازی و خواص بالشتکی آن استفاده می‌شود.

فلوت B، در ⅛، همچنین برای بالشتک استفاده می شود و دارای مقاومت در برابر فشار و سوراخ است. هر دو فلوت B و C برای مقاصد چاپ خوب هستند.

فلوت C، که 11/64 است، در جعبه های حمل و نقل و برای محکم کردن اقلام سنگین تر استفاده می شود.

مانند فلوتینگ A و B، دارای مقاومت در برابر له شدن و فشار است. این پرکاربردترین محیط موجدار است.

جعبه

فلوت الکترونیکی، در 1/16″ در نمایشگرها، بسته بندی های خرده فروشی و سایر برنامه هایی که ممکن است چاپ لازم باشد و صرفه جویی در فضا مهم است استفاده می شود.

این یکی از ضعیف ترین انواع فلوت است.

فلوت F، که 1/32 اینچ است، نازک‌ترین مقوای موجدار، از جمله جعبه‌های کفش و بسته‌بندی صدفی را ایجاد می‌کند. این اجازه می دهد تا بسته بندی سفت تر باشد در حالی که از فیبر کمتری استفاده می شود.

یک جعبه موجدار از لایه‌هایی از مقوای فلوت و تخت تشکیل شده است که می‌تواند از یک رو و یک دیواره تا دو جداره یا سه جداره باشد.

تخته تک صفحه ای یک لایه مقوا است که از یک طرف به فلوت راه راه چسبانده شده است و اغلب به عنوان بسته بندی محصول استفاده می شود.

یک جعبه موجدار تک دیواری دارای مقوا در دو طرف فلوت است.

این رایج ترین نوع بسته بندی مقوایی راه راه را تشکیل می دهد که برای جابجایی یا حمل و نقل محصولاتی که خیلی ظریف نیستند، بهترین است.