خرید عمده انواع گل رز در بازار کشور

آیا به دنبال خرید بهترین انواع گل رز تازه و گلدان پلاستیکی گلخانه ای ارزان می باشید؟ در مورد انواع گل رز چه می دانید؟ خرید گل رز در بازار کشور چگونه می باشد؟ عمده یا جزئی؟ مطلب زیر در مورد گل رز صحبت کرده است و شما می توانید با مطالعه آن بیش تر در مورد گل رز بدانید.
گل رز از تیره و نژاد گل سرخ می باشد و البته بیش از 150 گونه از این تیره در کشور های مختلف پرورش داده می شود. البته گل رز از گل های خودرو بوده است که بیش تر در نیمکره شمالی رشد می کند. البته تا به امروز در نیمکره جنوبی کشور گل رز مشاهده نشده است ولی در کشور ایران با رشد خوبی از این گل همراه می باشیم. البته از گل رز برای مصارف صنعتی استفاده می شود و بیش ترین پرورش گل رز در کشور های بلغارستان، ترکیه و فرانسه می باشد.

اطلاعات بیش تر در مورد گل رز

گل رز از جمله گل های خوراکی نیز می باشد که در برخی از کشور ها از آن در چای، مربا، لیکور و… استفاده می کنند. البته گل رز از جمله گل های آرام بخش می باشد و می تواند برای اعصاب مفید باشد. البته از اسانس گل رز برای عطر درمانی استفاده می شود و البته اسانس این گل از گرانترین اسانس های جهانی می باشد که هر گرم از اسانس گل رز برابر است با هر گرم طلای بازار جهانی.
البته گل رز از نظر جایگاه جهانی در مرتبه اول قرار گرفته است و 10 کشور از جهان از گل ملی رز برخوردار می باشند که ایران نیز یکی از این کشور ها به شمار می رود. در جهان بیش از 150 گونه از گل رز معرفی شده است که به صورت درختچه ای چند ساله می باشد و البته با توجه به طیف وسیعی که دارد در قاره هایی چون آسیا، اروپا، شمال آفریقا و آمریکای شمالی رشد می کند.
از خصوصیات برگ گل رز می توان به شانه ای بودن برگ ها اشاره نمود و البته طول این برگ ها به 2.5 سانتی متر می رسد و خار این گل از نوع تیغ پوستی می باشد و به راحتی از ساقه جدا می شود.

انواع گل رز

  1. گل رز خودرو که شامل گل گالیکا، گل محمدی، رز آلبا، نسترن زرد، رز ماسک، رز گیگانتی، رز خوشه ای، رز لوسیا، رز چینی می باشد.
  2. رز های باغی قدیمی که شامل گل گلاب، رز موس، رز دورگه پرپچوال، رز اگلندتریا و رز چای می باشد.
  3. رز باغی جدید که شامل رز دورگه چای، رز مینیاتور، رز بالارونده، رز فلوریبوندا و… می باشد.

خرید عمده گل رز در بازار

گل رز یکی از زیباترین انواع گل در جهان می باشد که از نظر زیبایی در درجه اول قرار گرفته است. گل رز به صورت عمده و تکی در بازار خرید و فروش می شود. البته در کشور ایران گل رز از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. شما می توانید از طریق این سایت گل رز را به صورت تازه خریداری کنید. برای خرید اینترنتی گل رز و گلدان پلاستیکی کوچک می توانید با شماره زیر در تماس باشید.