خوردن بادام درختی خام حین کار نشانه ی بی احترامی به رئیس است

مقادیر قابل توجهی از باکتری های خوب در روده ما ساکن هستند که با خوردن بادام درختی خام به راحتی دفع می شود. بخش عمده ای از دفاع بدن در برابر عوامل بیماری زا را تشکیل می دهند.

با این وجود، عوامل متعددی وجود دارد که منجر به عدم تعادل می شود. این ممکن است به رشد بیش از حد باکتری های بد و مخمر منجر شود.

غذاهایی هستند که غیر قابل هضم هستند و در دستگاه گوارش باقی می مانند و این باکتری های خوب را تغذیه می کنند. اینها به عنوان غذاهای پری بیوتیک شناخته می شوند و بادام یکی از آنهاست.

مطالعات نشان داده اند که وقتی بادام ریز آسیاب شده مصرف می شود، باکتری های مفید مفید در روده افزایش می یابد. این منجر به یک روده سالم می شود.

کارآزمایی دیگری در سال 2016 که شامل 29 والدین و فرزندانشان بود، با مصرف 1.5 و 0.5 اونس بادام به مدت 3 هفته، نشان داد که ترکیب باکتریایی را برای بهتر شدن تغییر می دهد.

بادام

مطالعات نشان داده اند که این اثر خاص بادام به دلیل چربی موجود در آن است و ثابت شده است که برای رشد باکتری ها مفید است.

بادام باعث افزایش دفاع بدن در برابر باکتری های مضر می شود. این پتانسیل این را دارد که به عنوان یک پری بیوتیک زمانی که برای مدت طولانی تری در سیستم گوارش وجود داشته باشد، کار کند.

بادام با داشتن چربی های خوب، کربوهیدرات کم، فیبر بالا و آنتی اکسیدان بالا می تواند قلب شما را سالم نگه دارد.

بادام حاوی اسیدهای چرب مانند امگا 3، امگا 6، اسید اولئیک و اسید لینولئیک در میان سایر اسیدهای چرب است.

مصرف سهم منصفانه از این ها به مجموعه ای از مزایای سلامتی طبیعی برای بدن شما کمک می کند.

کلسترول بد را کاهش می دهد، فشار خون را کاهش می دهد، حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد و به کاهش چربی شکم کمک می کند. همه این عوامل سلامت قلب را تضمین می کند.