دفتر مشق خلاق با تغییرات فصل شکل خود را تغییر می دهد

من سال‌هاست که نوت‌بوک‌های کوچک DIY درست کرده‌ام. و انصافاً، منجر به چیزی می شود که به نظر می رسد تعداد بی نهایت مکان برای یادداشت کردن یادداشت ها یا طرح ایده ها باشد. 

اما بنا به دلایلی مهم نیست که چقدر بسازم (یا برای این موضوع بخرم)، هرگز نمی توانم نوت بوک *درست* را در صورت نیاز پیدا کنم.

بنابراین، در اینجا من مجموعه دیگری از دفتر مشق خلاق را برای نگهداری در خانه درست می کنم. من در حال ساختن آموزش نوت بوکی هستم که در سال 2016 نوشتم و راه دومی را برای ساختن نوت بوک اضافه کردم که به همان اندازه سریع و زیبا است، IMO.

من می خواستم آنها را واقعا خاص کنم. اگر واقعا دوستشان داشته باشم، شاید این بار آنها را از دست ندهم؟!   بنابراین، من آنها را با کاغذ دیواری درست کردم، اما نه هر کاغذدیواری… رویاهای کاغذ دیواری از آن ساخته شده اند!

آیا می خواهید یک مجموعه برای خودتان بسازید؟ در اینجا نحوه ساخت دفترچه یادداشت کاغذ دیواری خود در حدود 5 دقیقه آورده شده است.

تمام کاغذ دیواری ها از  کلی ورسلر است  و من در واقع یک سری نمونه برای پروژه ای که می خواهم در استودیو انجام دهم خریدم.

اما در حالی که سعی می‌کنم آن را به چیزی که بیشتر دوست دارم کاهش دهم و بودجه آن را مشخص کنم، این نمونه‌های باقی‌مانده را داشتم که در حال انجام شدن بودند.

اما برای استفاده از کاغذ دیواری تفاوت ها و ویژگی هایی وجود دارد، بنابراین من یک آموزش جدید ایجاد کردم…

کاغذ را برش داده و تا کنید.

با بریدن کاغذهای ضایعاتی و تا کردن آن از وسط برای ایجاد شکل دفترچه یادداشتی که می‌خواهید شروع کنید با استفاده از یک پوشه استخوانی، مانند عکس، یک چین واضح ایجاد کنید.

برای کاغذ ضایعات، می توانید از هر چیزی استفاده کنید … کاغذ رنگی، کاغذ خط دار، کاغذ گراف و غیره.

یادداشت اندازه:  من واقعاً دوست دارم مخلوطی از نوت بوک اندازه استاندارد و اندازه غیراستاندارد ایجاد کنم. عکس های آموزشی کوچک و مربعی هستند.

من کاغذ 10 تکه کاغذ قراضه را به طول 7 اینچ و عرض 3.5 اینچ برش دادم. وقتی از وسط تا شود، یک دفترچه 20 صفحه ای مربعی با ابعاد 3.5 در 3.5 ایجاد می کند.

دفترچه یادداشت راه راه سبز و مشکی در برخی از عکس‌های بعدی پس از اتمام 4.5 اینچ در 5.5 اینچ است – بنابراین بسته اولیه کاغذ ضایعات 9 اینچ طول و 5.5 اینچ ارتفاع داشت.

کاغذ را باز کنید، ردیابی کنید و برش دهید.

سپس، آن را باز کرده و اطراف لبه های کاغذ ضایعات را روی کاغذ دیواری بکشید. سپس شکلی که ایجاد شده را با قیچی ببرید.

قطعات را بپیچید و به هم بچسبانید.

کاغذ دیواری را دور قسمت بیرونی تکه های کاغذ قراضه تا شده بپیچید و بعد از اینکه به درستی ردیف شد، روی تکه های کاغذ ضایعات چسب بزنید.

این مرحله در واقع 100% ضروری نیست، فقط برای پشتیبانی اضافی برای پوشش است. اگر فکر نمی کنید که کاغذ دیواری شما نیاز به پشتیبانی اضافی ندارد، می توانید برای صرفه جویی در زمان از این مرحله بگذرید.