زنی از رب گوجه طبیعت برای تبدیل نقره به طلا استفاده می کند

یک غذای اصلی ضروری برای تهیه غذا های خوشمزه و با طعم عمیق بی شک رب گوجه طبیعت است. می‌ تواند دستور پخت هایی مانند سوپ یا سس را به چیزی واقعاً خاص تبدیل کند.

با این حال، مقدار کمی بسیار زیاد است، به همین دلیل است که اغلب رب گوجه فرنگی را در قوطی های کوچک 6 اونس پیدا می کنید.

با توجه به اینکه اکثر دستور العمل ها فقط به یک یا دو قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی نیاز دارند، حتی اگر کوچکترین قوطی را بخرید، باز هم مقدار زیادی از آن باقی خواهد ماند.

شما همیشه می توانید بقیه را در یخچال نگهداری کنید و امیدوار باشید که یادتان باشد قبل از شروع به رشد کپک از آن استفاده کنید یا آن را برای استفاده در جاده فریز کنید.

یا بهتر از آن، می توانید از رب گوجه فرنگی کنسرو شده به رب گوجه فرنگی در یک لوله تغییر دهید.

رب

در اینجا چیزی است که باید در مورد رب گوجه فرنگی به طور کلی بدانید، چرا باید سعی کنید آن را در لوله بخرید، و پس از تهیه آن چه چیزی درست کنید.

به هر حال رب گوجه فرنگی چیست؟ رب گوجه فرنگی اساساً سس گوجه فرنگی فوق غلیظ است.

اگر گوجه فرنگی ها را بردارید و آنها را بپزید، پوست و دانه ها را از مخلوط صاف کنید و به پختن سس ادامه دهید تا یک قوام غلیظ شود، رب گوجه فرنگی به دست می آید.

رب‌ های گوجه‌ فرنگی تولیدی اغلب شامل یک تثبیت‌کننده مانند اسید سیتریک و نمک (همچنین می‌توانید گزینه‌های بدون نمک را نیز پیدا کنید) و گاهی اوقات گیاهان و ادویه‌جات است.

همچنین گزینه هایی برای رب گوجه فرنگی دو غلیظ و سه غلیظ وجود دارد، به این معنی که حتی قوی تر است.

مزیت استفاده از رب گوجه فرنگی نسبت به دیگر گوجه فرنگی های کنسرو شده یا حتی گوجه فرنگی تازه، این است که طعم گوجه فرنگی عمیق را بدون آب اضافی دریافت می کنید.