زنی با استفاده از کارتریج سامسونگ mlt-d101s موبایل همسرش را هک کرد

کارتریج جسمی است که در یک پوسته محافظ قرار گرفته است. به عنوان مثال، کارتریج سامسونگ mlt-d101s همانطور که می دانید ممکن است در یک چاپگر جوهر افشان نصب شود تا جوهر سیاه یا رنگی را برای چاپ فراهم کند.

کارتریج ROM یک تراشه حافظه فقط خواندنی است که در یک محفظه پلاستیکی قرار دارد و یک دهانه در یک انتها دارد که رابط تراشه را آشکار می کند.

کارتریج را می توان در یک دستگاه محاسباتی، مانند کنسول بازی ویدیویی، که نرم افزار یا داده ها را از تراشه بارگیری می کند، قرار داد.

کارتریج تونر کارتریجی است که مواد محیط چاپ فیزیکی را برای یک چاپگر لیزری مدرن نگهداری می کند.

کارتریج تونر به جای جوهر مرطوب، دارای پودر تونر است که برای شکل دادن متن و گرافیک روی صفحه از طریق فرآیند چاپ الکترونیکی شارژ شده و گرم شده استفاده می‌شود.

اگرچه کارتریج تونر بخشی ساده و ساده از یک چاپگر به نظر می رسد.

کارتریج

اما طراحی پرینترهای لیزری و کارتریج های تونر جدید، کشمکش ها و بحث های زیادی را بر سر فروش و استفاده از این کارتریج های قابل تعویض ایجاد کرده است.

هسته اصلی این موضوع این است که آیا مصرف کنندگان و کاربران تجاری می توانند کارتریج های پس از فروش را خریداری کنند که بسیار ارزان تر از مدل های OEM هستند.

یا کارتریج هایی را برای استفاده پایدارتر و طولانی مدت دوباره پر کنند.

بین سازندگان چاپگرها تعارض وجود دارد، برخی از آنها آنقدر برای کارتریج ها شارژ می کنند که چاپگرها به دستگاه های یکبار مصرف تبدیل می شوند.

این می تواند منجر به هدر رفتن بیش از حد و هزینه برای مشتریان شود.

مسائل مربوط به بحث در مورد کارتریج های تونر شامل گارانتی پرینترهای لیزری، قیمت مدل های مختلف کارتریج و سازگاری با مدل های چاپگر است.

کارشناسان صنعت به دنبال پایداری طولانی مدت این مواد اولیه برای چاپ اسناد مدرن هستند.