ساعت سیکو 5 طلایی شیوه قتل های زنجیره ای یک قاتل را رو فاش کرد

بدون شک، جوانانی که امروزه به شور و شوق ساعت سیکو 5 طلایی سازی نزدیک می شوند، تا اوایل دهه 2000 در موقعیتی که داشتند، نسبت به خودآگاهی های خود برتری زیادی پیدا می کنند.

توصیه اصلی من پیروی از قانون CRU است که مخفف Competence, Reference and Usability است. شایستگی ویژگی اصلی است. اگر منبعی صالح باشد، می‌تواند اطلاعات صحیح و محتوای کاملی را در اختیار شما قرار دهد که برای ایجاد ایده شما در مورد موضوع مفید است.

از سوی دیگر، مرجع، نشان دهنده اقتدار در مورد موضوع است. هر چه مراجع، یک سایت، یک کانال، یک صفحه IG بیشتر باشد، اعتبار منبعی که از آن استخراج می کنید بیشتر می شود.

از سوی دیگر، قابل استفاده بودن یک محتوا، چه دیجیتال، چه تصویری یا کاغذی، لذت مشاوره با آن، انجام آن را به شیوه ای روان و عملی تعریف می کند. هرچقدر هم که یک بحث پیچیده باشد، اگر به روشی درست برخورد شود، می تواند برای مصرف کننده قابل درک، سبک و سرگرم کننده باشد.

بیایید به قلب مسیر خود برویم و سعی کنیم موضوعات سطح ابتدایی را که می‌خواهم به یک علاقه‌مند ساعت‌ساز جدید توصیه کنم، یادآوری کنیم. ضرب و شتم بیش از حد بچه ها بی فایده است: درست است.

وقتی صحبت از اشتیاق به آقایان به میان می آید، مت هرانک و صفحه اینستاگرامش موسسه ای در این زمینه هستند. هرکسی که او را دنبال می کند، با تعریف خود به عنوان یک عاشق ساعت، مسافر، غذاخور و نوشیدنی، متوجه می شود که چقدر آسان و سرگرم کننده است که وارد دنیای ساعت سازی، ماشین های قدیمی، پارچه ها، چرم ها و نگرونی شوید… برای دسترسی به مصاحبه کامل اینجا را کلیک کنید.

این تلاشی برای حمایت از خود نیست، بیایید واضح بگوییم، من واقعاً متقاعد شده‌ام که یک تازه‌کار که صفحه واچ اسپتر ایتالیایی را دنبال می‌کند می‌تواند به سرعت متوجه شود که نزدیک شدن به دنیای ساعت‌سازی چقدر آسان است. این صفحه در واقع درخشان، ساده و تازه است، با پیوندهای زیادی که ذهن شما را به قدم زدن بین کنجکاوی ها و بینش های منحصر به فرد می برد. و اگر در حال خواندن این مقاله هستید، از قبل می دانید که…