سیب گلاب شیراز موجب خفگی یک نوزاد شد

اگر سیب گلاب شیراز دارید، مواد اولیه ده‌ ها غذای خوشمزه، از چاشنی‌ ها گرفته تا دسر ها را دارید. سیب یکی از بهترین نعمت های خداوند برای بشریت است زیرا ترکیبی عالی از فیبر، مواد مغذی و خوشمزه است!

اگر سیب دارید، پس به لیستی از کارهایی نیاز دارید که می توانید با سیب انجام دهید!

فصل سیب در حال نزدیک شدن است، و این فقط می تواند یک معنی داشته باشد: زندگی ترد تر، آبدارتر و شیرین تر می شود.

مغذی و قابل حمل، سیب هرگز کهنه نمی شود. مطمئناً، سیب به لطف کشاورزی مدرن در تمام سال در دسترس است، اما سیب و پاییز به همان اندازه سیب و دارچین هستند.

چه آنها را شیرین یا ترش ترجیح دهید، یک سیب برای همه وجود دارد. سیب های ترش، لذیذ و پر طعم، اولین بار در سال 1952 در نیوزیلند کشف شد.

از آن زمان، آنها بسیار محبوب شده اند، به خصوص که طعم آنها کاملاً طعم های پاییز را در بر می گیرد.

سیب‌

در نیمکره شمالی، فصل Braeburn از اکتبر تا آوریل طول می کشد، و آنها عملا التماس می کنند که در همه پای تعطیلات شما گنجانده شود.

سیب‌ های حسادت محصول سیب‌ های Braeburn و Royal Gala هستند و اولین بار در نیوزلند ساخته شدند.

آنها به خاطر طعم شیرین و تقریباً گلی و پوست ضخیم قرمز و زرد خود معروف هستند. آنها سرشار از ویتامین C هستند، به این معنی که گوشت آنها پس از برش خوردن، بسیار طولانی تر از سایر سیب ها سفید و ترد می شود.

از آنجایی که سیب‌ های حسادت دیر به قهوه‌ای می‌رسند، در هر غذایی که برش‌های سیب را نشان می‌دهد عالی عمل می‌کند: سالاد، پای یا اشترودل. به لطف شیرینی طبیعی آنها، آنها به تنهایی کاملا تازه هستند.

یکی دیگر از انواع هیبریدی، سیب فوجی در اواخر دهه 1930 در ژاپن توسعه یافت (به اندازه کافی جالب توجه است که آنها تلاقی دو رقم آمریکایی، Red Delicious و Virginia Rails Gainet هستند).