شیرآلات بهداشتی گلسار مورد پرستش روستانشینان قدیمی هند می باشد

پایه های گسترده شیرآلات بهداشتی گلسار دارای سه قطعه مجزا که شامل دو دسته و دهانه هستند. فاصله استاندارد بین دستگیره ها حداقل 8 اینچ است و این سه قطعه از انواع دیگر شیرهای حمام بزرگتر هستند.

نسخه های کوچکتر که مینی روکش نامیده می شوند، برای سوراخ های استانداردی طراحی شده اند که با فاصله 4 اینچ از هم سوراخ شده اند.

شیرهای دیواری همراه با سینک های مستقل یا سینک ظرفشویی که به دهانه های بلندتری نیاز دارند که به خوبی در بالای کاسه قرار دارند، محبوبیت پیدا کرده اند.

نمی توان به راحتی هر دستگاه شیرآلات را دسته بندی کرد. به عنوان مثال، کوهلر یک شیر آب می سازد که در یک کابینت دیواری آینه ای ادغام شده است.

تنها چیزی که می بینید اهرم کنترل جریان کوچکی است که از پایین خود آینه ای شما بیرون می آید.

بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ، سبک شیر آب را مانند روشی که لویی ویتون کفش می‌کند، در نظر می‌گیرند هاوت هرگز استراحت نمی‌کند.

شیرآلات

در واقع، بسیاری از تولیدکنندگان، طراحان معروف را استخدام می کنند تا چشم نوازترین مدل های خود را بسازند.

به عنوان مثال، وسایلی را از طراحان معروف آشپزخانه Mick De Giulio و Barbara Barry ارائه می دهد.

یک شیر آب سینک شیک به سبک لامبورگینی از مجموعه Kalista’s Jeton اثر بیل سوفیلد به قیمت 1843 دلار نیکل برس خورده است.

جای تعجب نیست که بیشتر تمرکز طراحی روی دهانه است، و معرفی‌های اخیر شامل دهانه‌هایی است که آب را از طریق لوله‌های باریک، کانال‌های باز و منحنی‌های ترن هوایی می‌رسانند.

شیرآلات بازوی مفصلی از آشپزخانه به حمام مهاجرت کرده‌اند، احتمالاً بنابراین شما مجبور نیستید مسواک خود را به جریان آب ببرید.

در تلاش برای ایجاد یک استاندارد پایه حفاظت از آب، قانون مدیریت انرژی فدرال در سال 1992 مستلزم آن است که شیرآلات جدید ساخته شده در ایالات متحده دارای حداکثر سرعت جریان 2.5 گالن در دقیقه (gpm) باشند.