عرضه مستقیم گل طبیعی و زینتی در تهران

عرضه گل در بازار تهران به صورت مستقیم می باشد یا غیر مستقیم؟ در مطلب زیر به معرفی انواع گل زینتی و طبیعی پرداخته است و با مطالعه آن می توانید بهترین گل های زینتی جهان و گلدان سفالی رنگی را بشناسید.
گل های زینتی به گل هایی گفته می شود که در باغ و گلدان کاشته می شود و باعث فضاسازی محیط خانه می گردد. البته برخی از گل های زینتی صرفاً برای زیباسازی محیط استفاده می شوند و از بویی برخوردار نیستند ولی برخی از آن ها علاوه بر زیبایی دارای بوی خوبی نیز هستند.

معرفی انواع گل طبیعی و زیبای زینتی

گل سیرک: این گل یکی از برترین گل های زینتی بوده است که با نام پیاز زینتی نیز معرفی شده و رویش گاه اصلی این گل در آسیای مرکزی و اروپا می باشد. برای نگهداری از این گل باید مکانی آفتابی انتخاب شود و همچنین این گل دارای پهنایی برابر با 35 سانتی متر بوده است.
برای کاشت گل سیرک باید از خاک باغچه و خاک برگ استفاده شود و بهترین خاک برای پرورش گل سیرک خاک زهکشی شده می باشد. این گل در اوایل بهار تا تابستان رشد می کند و برای آبیاری آن باید خاک خشک یا مرطوب باشد.

سیرک

گل گازانیا: این گل از گونه های گلدار گلستارگان بوده است که از نوع بومی آفریقای جنوبی به شمار می رود. این گل در استرالیا نیز یافت می شود و البته می توان آن را در باغچه کاشت.
این گل از گیاهان چند ساله به شمار می رود که دارای ارتفاعی 50 سانتی متر بوده است و همچنین گستردگی این گل به 20 سانتی متر نیز می رسد. البته این گل با نام آصف السلطنه نیز معرفی می شود و دارای رنگ های متنوعی چون کرم، برنز، زرد و صورتی بوده است. بهترین زمان گلدهی این گیاه تابستان تا اوایل پاییز بوده و البته به علت زیبایی خاص این گل بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است.

گازانیا

گل یاس صورتی: گل یاس صورتی از گل های خانواده زیتون به شمار می رود که از انواع بومی جنوب و جنوب شرقی آسیا به شمار می رود. البته این گل با نام گل یاسمن نیز معرفی می شود و البته در کوه های چین به طور قابل توجهی رشد می کند. گل یاس صورتی دارای بوی خوبی می باشد و همچنین از معطرترین گل های زینتی به شمار می رود. البته تولید جوانه های این گل به طور قابل توجهی صورت می گیرد که گل های آن دارای 2 سانتی متر قطر می باشند.

یاس صورتی

عرضه مستقیم گل طبیعی در تهران

تهران یکی از پرورش دهندگان اصلی گل در ایران به شمار می رود که در کاشت و پرورش انواع گل سهیم می باشد. البته گل های زینتی پرورش داده شده در تهران به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ایران به فروش می رسد. البته این سایت یکی از برترین فروشگاه های گل در ایران محسوب می شود که به صورت مستقیم و اینترنتی انواع گل و پیاز آن را به فروش می رساند. برای خرید گل و گلدان پلاستیکی مستطیلی ارزان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.