عروسک بافتنی بابانوئل که 10 کودک کار را میلیاردر کرد!!

پیش داوری ها و کلیشه ها بین سنین سه تا چهار سالگی شروع به رشد می کنند، روش عروسک پرسونا برای پرداختن به این موضوع برای کودکان خردسال به روشی قابل درک و قابل قبول ایجاد شد.

این روش از عروسک بافتنی بابانوئل به عنوان میانجی بین مربیان و کودکان استفاده می کند و سناریوهای مختلف ضد تبعیض را به آنها ارائه می دهد.

روش عروسک شخصی بخشی از رویکرد آموزش عدالت اجتماعی است.

برنامه های آموزشی برای مربیان، معلمان، مربیان، روانشناسان، مربیان اجتماعی و همه کسانی که درگیر آموزش کودکان در سنین پیش دبستانی و ابتدایی دبستان هستند، سازماندهی شده است.

آموزش های مربوط به این روش شناخته شده توسط آکادمی باز “گام به گام” به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی مرحله سوم: تست ضمانت کودک، که توسط اتحادیه اروپا تامین می شود و توسط یونیسف کرواسی در شهرستان میجیمورجه اجرا می شود، سازماندهی شده است.

“روش خاص است زیرا عروسک که ما با او به عنوان یک عروسک عروسک به نام “عروسک پرسونا” رفتار می کنیم، به عنوان میانجی در گفتگو بین مربیان و کودکان استفاده می شود.

عروسک دوست بچه هاست و هر از گاهی ماهی یک بار به گروه مهدکودک سر می زند.

او در نیمی از بازدیدهایش سناریوهای ضد تبعیض را ارائه می دهد که به کودکان کمک می کند بی عدالتی را تشخیص دهند، درباره آن بحث کنند و راه حل های ممکن را پیشنهاد کنند.

بوجانا گوتلین، یکی از مربیان این روش در آکادمی باز «گام به گام» و همچنین مربی مهدکودک، توضیح می دهد که نیمه دوم بازدیدها با شادی و نشاط انجام می شود تا گردهمایی در فضایی مثبت به پایان برسد.