عروسک بافتنی رابین هود مجهز به ربات قصه گو

محققان دریافتند که عروسک بازی ISL را در دیگران به طور قابل توجهی نسبت به بازی با تبلت تحریک می کند و استفاده از ISL نسبت به دیگران با افزایش فعال سازی pSTS مرتبط است.

دکتر ISL می‌گوید: «ISL می‌تواند نشان دهد که کودک هنگام بازی با عروسک‌ها درباره افکار و احساسات دیگران استدلال می‌کند.

سارا گرسون، محقق این مهارت‌ها برای تعامل با دیگران، یادگیری از دیگران و کنار آمدن با موقعیت‌های مختلف رابطه بسیار مهم هستند.

بهتر است کودکان با اسباب بازی هایی مانند عروسک بافتنی رابین هود بازی نمایند.

والدین ارزش خاصی برای همدلی و مهارت های پردازش اجتماعی قائل هستند، مهارت هایی که با رشد عاطفی، آموزشی و اجتماعی کودکان به طور فزاینده ای ضروری هستند.

در دو سال گذشته، والدین و مربیان توجه بیشتری به مسیر رشد فرزندان خود نشان داده اند.

در واقع، 61 درصد از والدین گزارش کردند که رشد اجتماعی-عاطفی فرزندانشان تحت تأثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته است.

در حالی که تحریک شناختی و اجتماعی در خارج از خانه به دلیل همه‌گیری محدود شده است، تحقیقات دانشگاه کاردیف نشان می‌دهد که بازی عروسک می‌تواند به کودکان این شانس را بدهد که صحنه‌ها و تعاملات روزمره را تقلید کنند.

کودکان آنچه را که والدین، معلمان یا همسالان خود می‌گویند یا انجام می‌دهند تقلید می‌کنند و عروسک‌ها به آنها ابزاری می‌دهند تا آنچه را که می‌بینند و می‌شنوند بازسازی کنند تا مهارت‌هایی را برای استفاده در موقعیت‌های روابط واقعی زندگی تمرین کنند.

این تحقیق همچنین نشان داد که این شواهد ناشناخته جنسیتی است و اهمیت جهانی بازی عروسک در تمرین مهارت‌های رابطه‌ای را برجسته می‌کند.

لیزا مک نایت می‌گوید: «ما مفتخریم که وقتی بچه‌ها با باربی داستان بازی می‌کنند و افکار و احساسات خود را به صورت شفاهی بیان می‌کنند، بچه‌ها می‌توانند مهارت‌های ارتباطی حیاتی مانند همدلی را ایجاد کنند، که ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل شدن به بزرگسالانی هدفمند و فراگیر را به آنها می‌دهد.» ، معاون ارشد و رئیس جهانی باربی و عروسک، Mattel.

نتایج این دومین سال تحقیق با عنوان بازی با عروسک ها استدلال و زبان را تحریک می کند: بازنمایی زبان حالت داخلی در مغز، در سال 2021 توسط دکتر سارا گرسون و همکارانش از سنت در نشریه توسعه علوم منتشر شد.