عکس گرانترین گل طبیعی زیبا در ایران

گرانترین گل های زینتی و گلدان سفالی رنگی در ایران کدام می باشد؟ از انواع گل زینتی زیبا که در بازار ایرانی با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد، در مطلب زیر صحبت شده است و برای آشنایی بیش تر، عکس این گل نیز درج گردیده است.
گرانترین گل زینتی در بازار ایران کدام گل است؟ قیمت گرانترین گل زینتی ایرانی چقدر می باشد؟ آیا گل رز از گرانترین گل های ایران محسوب می شود؟ در مورد زیباترین گل ایرانی چه می دانید؟

شناخت گرانترین گل طبیعی در ایران

یکی از گرانترین گل های زینتی و گلدان پلاستیکی مستطیلی ارزان که در کشور ایران با فروش خوبی همراه بوده است، گل ارکیده نام دارد. این گل در بازار کشور شاخه ای 25000 تومان به فروش می رسد و البته به صورت قاچاقی وارد کشور ایران شده است. البته گفته شده است که گل ارکیده دارای ظرافت خاصی می باشد و ظریف بودن و زیبا بودن گل طبیعی ارکیده یکی از دلایلی است که بسیار به آن توجه می شود.
ناگفته نماند که گل ارکیده علاوه بر زیبایی خاصی که دارد از خواص دارویی و درمانی زیادی برخوردار می باشد و از این گل در کشور های مختلفی استقبال شده و در مصارف گوناگونی استفاده می شود که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است.
گا ارکیده دارای نام دیگری نیز می باشد که در بازار با نام ثعلب نیز معرفی شده است و البته این گل در بخش هایی از ایران از جمله کوه های باغرو در آستارا و اردبیل رشد می کند و بیش ترین بازدهی را نسبت به دیگر مناطق دارد.
در مورد شرایط نگهداری گل ارکیده گفته شده است که این گل باید در تابستان ها در دمای 27 درجه سانتی گراد رشد کند و بهترین دما در زمستان برای رشد گل ارکیده 10 درجه سانتی گراد بوده است. البته بهترین مکان برای نگهداری گل ارکیده پنجره های شرقی بوده است و اگر از نور شرقی بی بهره می باشید بهترین مکان، نور جنوبی می باشد.

گل ارکیده

کابرد های عمده گل زیبای ارکیده

از گل ارکیده در کشور های استرالیایی به عنوان بهترین داروی ضد بارداری استفاده می شود و البته از پیاز گل ارکیده در کشور چین برای آرامبخش اعصاب استفاده شده و در کره از آن به عنوان داروی صد سرطان استقبال زیادی می شود.
یکی دیگر از کشور های استفاده کننده از گل ارکیده که برای درمان مسمومیت از آن استفاده می کند، کشور جزایر آنتیل بوده است و همچنین گفته شده کشور ژاپن از شیره این گل در تهیه بهترین چسب استفاده می شود و در صنایع دستی از آن به عنوان بهترین انواع گل زینتی یاد شده است. گل ارکیده از گل های ملی کشور کاستاریکا بوده است و در گواتمالا از این گل در جشن های مذهبی استفاده می شود.