فرش ابریشم تبریز عظیم زاده که می تواند دمای کف خانه را تغییر دهد

وقتی به فرش ابریشم تبریز عظیم زاده فکر می کنید، چه تصوری دارید؟ تصاویری از طرح های پیچیده که تمیز کردن آنها تقریبا غیرممکن است. اگرچه دقیقاً اینطور نیست.

در واقع تمیز نگه داشتن فرش های ابریشمی نسبتا آسان است.

فرش ابریشم یکی از لوکس ترین و شناخته شده ترین گزینه های کفپوش در جهان است. آنها در رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی وجود دارند، اما همه یک ویژگی مشترک دارند: بافت نرم و صاف آنها.

این بافت نتیجه صدها الیاف ابریشم منفرد است که به دور یکدیگر می پیچند.

از آنجایی که آنها بسیار ظریف هستند، اگر می خواهید دوام داشته باشند، به مراقبت ویژه نیاز دارند. در اینجا چهار نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا فرش خود را به بهترین شکل حفظ کنید:

به طور مرتب آن را تمیز کنید: درست مانند هر نوع فرش دیگری، تمیز کردن روزانه کلیدی است که ابریشم شما به بهترین شکل ظاهر شود.

فرش

از یک جاروبرقی ملایم و یک گردگیر برای خلاص شدن از شر هر گونه گرد و غبار یا کثیفی که ممکن است در طول زمان ایجاد شده باشد استفاده کنید.

از لکه بر استفاده کنید: اگر چیزی روی فرش شما ریخت، سعی نکنید خودتان آن را تمیز کنید! آن را به نزدیکترین سالن خود ببرید و از آنها بخواهید با استفاده از یک لکه بردار لکه را پاک کنند.

لبه‌ها را تمیز کنید: یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای خراب کردن فرش ابریشمی، ریختن تصادفی آب یا غذا روی آن از ظرف یا میز باز است.

اطمینان حاصل کنید که به طور منظم لبه های تمام مبلمانی را که نزدیک فرش شما می نشینند تمیز کنید تا خطر خراب شدن آن را نداشته باشید.

از استفاده از مواد شیمیایی خشن پرهیز کنید: مانند بسیاری از چیزهای زندگی، استفاده از مواد شیمیایی خشن روی فرش ابریشمی شما در واقع می تواند به فرش آسیب برساند.