فروش انواع گل زینتی آپارتمانی در کشور

در مطلب زیر انواع گل های زینتی آپارتمانی و گل محمدی صادراتی معرفی شده است که در این سایت به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. گل های زینتی که در کشور ایران با فروش خوبی همراه می باشند، کدام است؟
گل های زینتی آپارتمانی از جمله گل هایی می باشد که فضای آپارتمان ها را زیباتر جلوه می دهد. در این مطلب به معرفی بهترین انواع گل های زینتی که در آپارتمان ها استفاده می شود، پرداخته شده است و شما می توانید بیش تر با این گل های زینتی آشنا شوید.

انواع گل های زینتی آپارتمانی

گل اطلسی: یکی از برترین و زیباترین انواع گل های زینتی که در کشور ایران با فروش خوبی همراه می باشد، گل اطلسی نام دارد. این گل نسبت به سرما بسیار حساس می باشد و از رشد خوبی همراه است. البته باید بدانید که ساقه های گل اطلسی بلند می باشد و هر ساله تنوع زیادی از این گل در بازار به فروش می رسد. گل اطلسی از گیاهانی است که در گرما بیش ترین رشد را دارد و با قرارگیری این گل در آفتاب باعث می شود تا گل های آن شکوفا گردد.

اطلسی

گل شمعدانی: از گل های زینتی آپارتمانی که در هر خانه ای دیده می شود می توان به گل شمعدانی اشاره نمود. این گل در رنگ های مختلفی یافت می شود و از گل های پرطرفدار ایرانی می باشد. گل های شمعدانی از گل های بومی آفریقای جنوبی می باشد و نیاز به نور مستقیم آفتاب دارد و در فصل بهار، تابستان و پاییز گل می دهد.

شمعدانی

گل قاشقی: گل قاشقی یکی از گل های زینتی است که برگ های این گل بسیار براق می باشد و شبیه به قلب بوده است. البته زادگاه این گل در جنگل های آمازون بوده است و با نور ملایم به رشد خوبی می رسد.

قاشقی

گل بگونیا: گل بگونیا از جمله گل های زینتی است که در انواع مختلفی یافت می شود. از نژاد های گل بگونیا گل بگونیای عروس می باشد و از دسته گل های مقاومتی بوده است و به راحتی می توان از آن نگهداری کرد. البته این گیاه نسبت به سرما حساس بوده است و نباید در فضای سرد قرار گیرد. البته گل بگونیا از گیاهانی است اگر در فضای خوب و مناسب قرار بگیرد، گیاهی سرزنده و شاد می باشد.

بگونیا

فروش انواع گل زینتی آپارتمانی

گل های زینتی و گل رز شاخه ای از جمله برترین انواع گل های آپارتمانی بوده است که در آپارتمان ها از آن برای تزیین فضای خانه استفاده می شود. در این سایت انواع گل های زینتی به فروش می رسد و شما می توانید بهترین و زیباترین گل های زینتی آپارتمانی را از این سایت خرید نمایید. برای خرید و فروش انواع گل آپارتمانی می توانید با شماره زیر در تماس باشید.