فروش انواع گل طبیعی آپارتمانی

گل های آپارتمانی طبیعی و گلدان پلاستیکی گلخانه در انواع و اقسام مختلفی در کشور به فروش می رسد که البته در این مطلب به زیباترین انواع گل زینتی اشاره شده است. برای آشنایی بیش تر با انواع گل زینتی مطالب زیر را مطالعه کنید.
گل های آپارتمانی از دسته گل هایی می باشند که نیاز به مراقبت بیش تری دارند و همچنین می توان گفت که این گل ها در انواع و اقسام مختلفی در بازار به فروش می رسند که گاهی در انتخاب آن ها دچار سردرگمی می شویم. از انواع گل زینتی آپارتمانی در ادامه مطلب آمده است و شما می توانید بیش تر در مورد آن ها بدانید.

معرفی انواع گل طبیعی آپارتمانی

گل اطلسی: از گونه های معروف گل زینتی آپارتمانی که البته در بازار کشور معروف می باشد، گل اطلسی نام دارد. این گل هم در باغچه و هم در گلدان رشد می کند و البته رشد این گل نسبت به دیگر انواع گل زینتی بیش تر بوده است. گل های اطلسی دارای ساقه های بلندی می باشد و همچنین در رنگ های متنوعی دیده شده است.
البته فصل گلدهی این گل در تابستان، پاییز بوده است و می توان گفت که این گل از گل های گرمادوست به شمار می رود که برای رشد بیش تر به نور آفتاب نیاز دارد. البته گل های اطلسی در روز از بویی برخوردار نمی باشند و فقط فضای محیط را زیبا جلوه می دهند ولی در شب ها از بوی خوش این گل می توانید استفاده کنید.

اطلسی

گل شمعدانی: از گل های زینتی بسیار زیبا و خوش عطر، گل شمعدانی می باشد و همچنین این گل از قدیم تا به امروز دارای توجه خاصی بوده است و در اکثر خانه های قدیمی با این گل مواجه شده اید. البته گل های شمعدانی در تنوع رنگی بالایی می باشند و در کشور ایران گونه هلندی آن کاشت می گردد.
گل شمعدانی دارای قدمت زیادی بوده است و همچنین در کشور آفریقای جنوبی دیده می شود. البته گفته شده است که این گل باید در مقابل نور آفتاب قرار گیرد و در فصل زمستان از گل دادن امتناع می کند.

شمعدانی

گل بن سای: این گل از برترین و زیباترین گل های زینتی بوده است که البته در فصل بهار رشد می کند. این گل شبیه به درخت می باشد و در ابعاد کوچک یافت می شود. البته برای نگهداری از این گل باید بسیار دقت داشته باشید که محیطی آرام و مساعدی را برای آن فراهم آورید. مکانی که برای پرورش گل بن سای انتخاب می شود باید بسیار مطلوب باشد در غیر این صورت خشک می شود.

بن سای

فروش انواع گل زینتی در کشور

گل های آپارتمانی در انواع مختلفی یافت می شوند که البته در بازار با فروش خوبی همراه می باشند. البته این سایت یکی از برترین سایت های اینترنتی بوده که در خرید و فروش گل زینتی فعالیت دارد. شما می توانید از طریق این سایت بهترین گل زینتی را خرید و فضای خانه را زیبا کنید. جهت خرید و فروش گل آپارتمانی و گلدان سفالی پایه دار با شماره زیر در تماس باشید.