فروش گرانترین گل زینتی در جهان

گرانترین انواع گل زینتی و گلدان چوبی بزرگ در جهان کدام می باشد؟ آیا در بازار ایران گرانترین گل زینتی به فروش می رسد؟ در مطلب زیر گرانقیمت ترین گل های زینتی معرفی شده است.
گل های زینتی از دسته گل های زیبایی می باشند که به دو دسته تقسیم می شوند و می توان به گل های بی بو و بودار اشاره کرد. البته برخی از گل های زینتی علوه بر زیبایی دارای بوی معطر نیز می باشد و با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد. در ادامه مطلب برخی از گرانقیمت ترین گل های زینتی معرفی شده است و شما می توانید بهترین ها را بشناسید.

معرفی گرانترین گل زینتی

گل Kadupul: یکی از زیباترین گل های زینتی در جهان که البته از زیبایی بسیار خاصی برخوردار بوده است و تاکنون در جهان خرید و فروش نشده است، گل Kadupul نام دارد. این گل با نام گل سر سبد دنیا معرفی شده است و گرانقیمت ترین گل دنیا به شمار می رود. البته به دلیل زیبایی بیش از حد این گل تا به امروز کسی نتوانسته است بر روی آن قیمت بگذارد. البته گفته شده است که این گل قبل از نیمه شب شکوفا می باشد و تا قبل از طلوع آفتاب دوباره بسته می شود و به همین دلیل کمتر کسی توانسته است این گل را رؤیت کند.

سرسبد

گل زعفران: از دیگر گل های محبوب ایرانی که البته در کشور ایران نیز با رشد خوبی از آن همراه می باشیم، گل زعفران نام دارد. هر 450 گرم از این گل در بازار جهان با قیمت 600 پوند به فروش می رسد و البته در فهرست گرانبها ترین گل های زینتی جای گرفته است. البته پرچم این گل در تهیه زعفران استفاده می شود و از برترین ادویه های گرانقیمت محسوب می شود.

زعفران

گل طلای کینابالو: گل های زینتی کینابالو یکی از زیباترین و گرانترین گل های زینتی بوده که با قیمت 3000 پوند در بازار جهانی به فروش می رسد. این گل در پارک ملی کینابالو که در مالزی واقع شده است، قرار دارد و البته این گل بسیار نایاب بوده و با قیمت بسیار بالایی در بازار کشور به فروش می رسد. البته این گل در 15 فروردین ماه تا 15 خرداد شکوفا می شود.

طلایی کینابالو

فروش انواع گل زینتی گران

گل های زینتی و گلدان پلاستیکی مستطیل بزرگ به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که می توان به گل زینتی گران و ارزان اشاره کرد. گل های زینتی گران در انواع مختلفی یافت می شوند که البته چند نمونه از آن ها در مطلب بالا گفته شد. البته گل های گران در بازار ایران با فروش کمی برخوردار بوده و بیش تر در کشور های خارجی چون آمریکا به فروش می رسد.
البته این گل ها از گل های کمیابی نیز می باشند و به همین دلیل است که دارای قیمن هنگفتی هستند. البته شما می توانید انواع گل زینتی را از این سایت به صورت اینترنتی خرید کنید. فروش این سایت به صورت عمده و جزئی انجام می شود و برای خرید و فروش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.