قیمت عمده گل زینتی شفلرا در بازار ایران

آیا تا به حال اسم گل شفلرا به گوشتان خورده است؟ قیمت عمده گل زینتی شفلرا و گلدان پلاستیکی سیاه اصفهان چقدر می باشد؟ آیا در بازار کشور ایران گل شفلرا به صورت عمده به فروش می رسد؟
گل شفلرا از دسته گل های زینتی بسیار زیبایی می باشد که از گیاهان محبوب ایرانی محسوب می شود. این گیاه از خانواده ارالیاسه ها بوده است و همچنین از گونه های مختلفی تشکیل شده و با نام درخت چتر یا چتر درخت کوتوله شهرت دارد. البته در این مطلب سعی شده است تا جزئیات بیش تری از این گل مورد بررسی قرار بگیرد و برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد این گیاه مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

معرفی و شناخت بیش تر گل شفلرا

گل شفلرا از دسته گل های زینتی است برای نگهداری از آن نیاز به مراقبت زیادی نمی باشد و همچنین برای نگهداری از این گل باید دو مسئله مورد توجه قرار بگیرد که می توان به نور خورشید و آبیاری اشاره کرد. در مورد میزان نور گل شفلرا گفته شده است که برای رشد بهتر نیاز به نوری متوسط دارد و این موضوع بدین معنی بوده است که نور باید روشن باشد ولی به صورت مستقیم بر روی گل نتابد.
البته در بخش های مختلفی از جهان از این گل استقبال زیادی شده است و در بخش های آسیای شرقی از این گل به عنوان انواع گل زینتی بیرونی استفاده می گردد. البته نیاز نیست که در هر زمان این گل را آبیاری نمایید و تا زمانی که خاک گل خشک نشده است حق آبیاری کردن را ندارید و بعد از آن می توانید خاک گل را آبیاری کرده و کاملاً خیس نمایید. دقت داشته باشید که اگر برگ های گل زرد رنگ شدند، نشان از آبیاری زیاد بوده است.
از گیاهان کم کودی که در ابتدای هر فصل می توان به آن ها کود داد، گیاه شفلرا نام دارد و البته گفته شده است که این گیاه از گیاهان سمی بوده است و با مصرف این گیاه احساس سوزش در گلو به وجود می آید ولی باعث مرگ افراد نمی شود.

گل شفلرا

قیمت عمده گیاه شفلرا در بازار کشور

گیاه و گل شفلرا از انواع گل های طبیعی بسیار زیبایی می باشد که در بازار کشور با فروش خوبی همراه بوده است. البته قیمت این گل نسبت به دیگر انواع گل زینتی بالاتر بوده است و از گرانترین گل زینتی به شمار می رود. قیمت گل طبیعی شفلرا در بازار ایران 200000 تومان بوده است و گل شفلرا ابلق با قیمت 75000 تومان به فروش می رسد. همچنین گفته شده است که برخی از گل های شفلرا به صورت خانگی پرورش داده شده است که قیمت آن بالغ بر دو میلیون بوده است و البته این گیاه دارای عمر 12 ساله می باشد.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز گل و همچنین خرید انواع گل زینتی و گلدان پلاستیکی رنگی ارزان با شماره زیر در تماس باشید. برای خرید و فروش انواع گل با مشاورین واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.