لباس نوزادی دخترانه تابستانی که مجهز به دروغ سنج است

لایت های قرن نوزدهم:
در قرن نوزدهم، لباس‌های نوزادان در پایان قرن گذشته به روند خود ادامه دادند.

لباس‌های خواب نوزادان شامل لباس‌های بلند (لباس‌های بلند) و زیرپیراهن‌های متعدد، کلاه‌های روز و شب، دستمال‌های سفره (پوشک)، کتانی، لباس خواب، جوراب، به‌علاوه یک یا دو مانتو از لباس‌های بیرونی بود.

این لباس‌ها توسط مادران ساخته می‌شد یا از خیاط‌ها سفارش داده می‌شد، با لباس‌های آماده تا اواخر دهه 1800 در دسترس بود.

در حالی که می‌توان لباس نوزادی دخترانه تابستانی قرن نوزدهمی را بر اساس تغییرات ظریف در برش و نوع و نحوه قرارگیری تریم‌ها تعیین کرد، لباس‌های اصلی در طول قرن تغییر کمی کردند.

لباس‌های کودک عموماً از پنبه سفید ساخته می‌شدند، زیرا به راحتی شسته و سفید می‌شد و با نیم تنه یا یوغ و دامن‌های بلند و بلند مدل می‌شد.

از آنجایی که بسیاری از لباس‌ها با گلدوزی و توری تزئین شده بودند، امروزه چنین لباس‌هایی اغلب به‌عنوان لباس مناسبت‌های خاص اشتباه گرفته می‌شوند.

با این حال، بیشتر این لباس‌ها لباس‌های روزمره بودند – «یونیفرم» استاندارد آن زمان.

هنگامی که نوزادان در بین چهار تا هشت ماهگی فعال‌تر شدند، لباس‌های سفید تا ساق پا (لباس کوتاه) انتخاب کردند.

در اواسط قرن، چاپ های رنگارنگ برای لباس های کودکان نوپا محبوبیت پیدا کرد.

ظهور شلوار پسرانه
در قرن نوزدهم، رسم پسران کوچک که لباس‌ها را برای لباس مردانه کنار گذاشتند، همچنان «بریچ» نامیده می‌شد، اگرچه اکنون شلوار، نه شلوار، لباس نمادین مردانه بود.

عوامل اصلی تعیین کننده سن بریچینگ، زمان تولد پسر به علاوه ترجیحات والدین و بلوغ پسر بود.

در آغاز دهه 1800، پسران کوچک در حدود سه سالگی لباس های اسکلت خود را پوشیدند و تا شش یا هفت سالگی از این لباس ها استفاده کردند.

کت و شلوارهای تونیک با لباس های تونیک تا زانو روی شلوارهای بلند در اواخر دهه 1820 جایگزین کت و شلوارهای اسکلت شدند و تا اوایل دهه 1860 مد بودند.

در این دوره، پسران تا زمانی که در حدود شش یا هفت سالگی شلوار بدون لباس تن پوش می پوشیدند، رسماً یقه دار در نظر گرفته نمی شدند.

پسرانی که کتانی کوتاه می‌پوشیدند، تا اوایل نوجوانی خود کت‌های بریده بریده با دم‌های تا زانو می‌پوشیدند، که نشان می‌دهد سرانجام به وضعیت طناز کامل بزرگسالی دست یافته‌اند.