لوله پلی اتیلن 16 مهریه ی تعیین شده برای عروس کرجی

پلی اتیلن یا PE یا لوله پلی اتیلن 16 دومین نوع پلاستیکی است که در لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت اصلی آن در مقایسه با PVC این است که پلی اتیلن انعطاف پذیرتر است.

به همین دلیل، ما تمایل داریم از آن برای گرمایش از کف، دفع زباله های خانگی یا سیستم های آبیاری استفاده کنیم.

سبکی و وزن کم پلی اتیلن سرعت نصب و هزینه کمتر. فرآیند نصب لوله های پلی اتیلن ساده تر و سبک تر از سایر مواد است.

در واقع لوله های پلی اتیلن با استفاده از کاتر لوله، کاتر محکم و یا قیچی حرفه ای برش داده می شوند.

به عنوان یک جزئیات جالب، برای ادامه پیوند از لوازم جانبی مردانه دندانه دار و انبردست های کوچک استفاده می کنیم که مفصل را فشار می دهد تا مهر و موم شود.

وقتی از ABS صحبت می کنیم، در مورد سیستم ترمز خودروها صحبت نمی کنیم. خوب، حداقل در این مورد نه.

لوله

در واقع، در این مورد، وقتی در مورد انواع لوله های پلاستیکی صحبت می کنیم، اختصارات ABS به اکریلونیتریل بوتادین استایرن اشاره دارد، نوعی پلاستیک که سخت تر از PVC و پلی اتیلن است و معمولاً به رنگ مشکی به بازار عرضه می شود و رایج تر است.

به عنوان مثال، در سیستم های فاضلاب. هنگام خرید لوله های پلاستیکی ABS، همان اندازه گیری های استاندارد شده در لوله های PVC را خواهیم یافت.

برای ادامه اتحاد باید از کوپلینگ هایی از همان نوع پلاستیک ABS استفاده کنیم و با سیمان آب بندی کنیم تا از بسته شدن هرمتیک کامل اطمینان حاصل کنیم.

نکته بسیار مهم لوله های پلاستیکی ABS این است که این مقررات محلی است که تصمیم می گیرد که آیا می توانیم لوله های پلاستیکی ABS یا PVC را نصب کنیم. تحت هیچ شرایطی ترکیب هر دو در یک نصب مجاز نیست.