مردی با سطل یکبار مصرف در دار برای حیاط خانه اش زنگ درست کرد

ظروف یکبار مصرف بخصوص سطل یکبار مصرف در دار فوق العاده راحت هستند زیرا به راحتی در جعبه ناهار یا کیف شما قرار می گیرند.

اما پس از یک بار استفاده، آنها علوفه ای برای دفن زباله هستند.

لیزا برز، زیست شناس ساختمان و متخصص و نویسنده خانه سالم، می گوید: استفاده از تنها دو عدد در هفته به معنای دور ریختن بیش از 100 کیسه به اضافه پولی است که برای آنها در سال خرج می کنید.

فرستادن بچه‌هایتان به مدرسه با آن کیف‌ها هر روز باعث می‌شود که اعداد حتی سریع‌تر جمع شوند.

در عوض، از یک کیف قابل استفاده مجدد مانند (re)zip استفاده کنید که بادوام تر هستند اما به اندازه یک Ziploc یکبار مصرف سبک و فشرده هستند.

یک بسته دوتایی حدود 8 دلار قیمت دارد، بنابراین زمانی که به جای خرید جدید به استفاده مجدد ادامه دهید، پس انداز افزایش می یابد.

سطل

تعجب خواهید کرد که چند کالا را می توانید به صورت عمده خریداری کنید. بسته به جایی که خرید می کنید، ممکن است بتوانید گرانولا، آجیل، آب نبات، چای خشک، کره آجیل و حتی مواد شوینده لباسشویی را پیدا کنید.

شما می توانید تقریبا هر چیزی را دریافت کنید. با پر کردن ظروف و ظروف تاپر خود، در پول خود صرفه جویی کرده و ضایعات را کاهش خواهید داد.

نه تنها هزینه یک وعده غذایی در خارج از خانه حدود دو برابر یک غذای خانگی است، بلکه این ظروف بیرون بری به محیط زیست آسیب می رسانند.

غذا خوردن در خانه شما را مسئول مواد تشکیل دهنده می‌کند تا بتوانید سالم‌تر غذا بخورید، به علاوه می‌توانید با شستن آن بشقاب‌ها و ظروف پس از اتمام کار، ضایعات را کاهش دهید.

برس پیشنهاد می‌کند اگر شب‌های هفته‌تان برای پخت و پز بیش از حد شلوغ است، در آخر هفته‌ها غذاهای قابل انجماد تهیه کنید.

وقتی در یک رستوران معمولی سریع غذا می خورید، بشقاب و ظروف نقره ای قابل استفاده مجدد خود را بیاورید.

او می‌گوید برخی رستوران‌ها حتی برای افرادی که ظروف بیرون‌بر خود را به همراه دارند، تخفیف می‌دهند.