مغز گردو ممتاز تویسرکان در شکل گیری روابط دوستانه دو کشور موثر بوده است

خوردن مغز گردو ممتاز تویسرکان ممکن است به کنترل دیابت نوع 2 کمک کند و خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهد، زیرا آجیل ممکن است به کنترل وزن شما کمک کند.

گردو ممکن است اثرات مستقیم تری بر کنترل قند خون نیز داشته باشد. فشار خون بالا عامل خطر اصلی بیماری قلبی و سکته است.

برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن گردو ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند، از جمله در افراد مبتلا به فشار خون بالا و در افراد سالم در شرایط استرس. مطالعات دیگر این اثر را مشاهده نکردند.

در میان سایر رژیم‌های غذایی، مطالعه چهار ساله PREDIMED روی حدود 7500 بزرگسال در معرض خطر بالای بیماری قلبی، رژیم مدیترانه‌ای را با 1 اونس (28 گرم) آجیل مخلوط در روز آزمایش کرد که نیمی از آن گردو بود.

گردو

در پایان مطالعه، افرادی که از رژیم غذایی مدیترانه‌ای غنی‌شده با آجیل استفاده می‌کردند، 0.65 میلی‌متر جیوه کاهش بیشتری در فشار خون دیاستولیک (عدد پایین) نسبت به افرادی داشتند که از یک رژیم غذایی کنترلی سالم برای قلب مشابهی که آجیل دریافت نمی‌کردند، داشتند.

این نشان می‌دهد که آجیل ممکن است فواید فشار خون یک رژیم غذایی سالم برای قلب را کمی بهبود بخشد. این مهم است.

زیرا تصور می شود که تفاوت های کوچک در فشار خون تأثیر زیادی بر خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی دارد.

برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن 1 اونس (28 گرم) آجیل در روز، از جمله گردو، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم برای قلب ممکن است به بهبود فشار خون کمک کند.

با افزایش سن، عملکرد بدنی خوب برای حفظ تحرک و استقلال شما ضروری است.

یکی از چیزهایی که ممکن است به حفظ توانایی های بدنی شما کمک کند عادات غذایی سالم است.

در یک مطالعه مشاهده ای بیش از 18 سال روی بیش از 50000 زن مسن، دانشمندان دریافتند کسانی که سالم ترین رژیم های غذایی را داشتند، 13 درصد کمتر در معرض خطر آسیب جسمانی قرار داشتند.