پارچه مبلی یزد جدید را به عنوان تزیین سفره عقد استفاده کنید

بیشتر کیفیت ها در پارچه های پرفورمنس به بهترین وجه در پارچه مبلی یزد جدید نشان داده می شوند.

پارچه با کارایی بالا دقیقا چیست؟ این پارچه ای است که برای ایجاد آرامش بیشتر و محافظت در برابر لکه ها و همچنین زیبایی، دوام و زندگی بدون نگرانی طراحی شده است.

این پارچه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای مدت طولانی دوام می‌آورند، سایش زیادی را تحمل می‌کنند و در انجام آن عالی به نظر می‌رسند.

ساختار واقعی پارچه های عملکردی نیز متفاوت است. در بسیاری از پارچه های پرفورمنس، یک الیاف با رنگدانه های UV در طول فرآیندهای ریسندگی، بافندگی یا بافندگی اشباع می شود.

برای برخی دیگر، پارچه تحت درمان غوطه وری برای پایان کارایی قرار می گیرد که یک پوشش محافظ اضافه می کند.

بر اساس همه این ملاحظات، سوالات زیر را از خود بپرسید:

پارچه

“چگونه قصد دارم از این اتاق استفاده کنم؟”

“چه ویژگی هایی برای من مهمتر است؟”

با در نظر گرفتن این موضوع، در زیر چندین نوع پارچه مبل وجود دارد که برای طیف گسترده ای از نیازها، از راحتی گرفته تا دوام و موارد دیگر، مهندسی شده اند:

آنچه پارچه های Sunbrella را بسیار مورد توجه قرار می دهد این است که شیک، راحت، بادوام، مقاوم در برابر لکه هستند و به راحتی تمیز می شوند.

آنها همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و محو شدن و همچنین خواص مقاوم در برابر کپک و کپک را ارائه می دهند.

Sunbrella از الیاف 100 درصد اکریلیک استفاده می کند که رنگ آن در حالت مایع با الیاف ترکیب شده است که به عنوان “محلول رنگ شده” شناخته می شود.

این بدان معناست که الیاف تا آخر رنگ دارند مانند هویج. الیاف دیگر رنگ را پس از تشکیل الیاف اعمال می کنند بنابراین رنگ مانند تربچه یک پوشش است.

یک راه میانی خوب یک مبل خاکستری یا مایل به رنگ است.