پرفروش ترین و گرانترین گل زینتی زیبا در ایران

پرفروش ترین و گران ترین گل های زینتی زیبا در کشور ایران کدام می باشند؟ از گل های زینتی که در کشور ایران با فروش خوبی همراه هستند، چه می دانید؟
گل های زینتی از برترین گل های آپارتمانی محسوب می شوند که بیش تر در فضا های بسته از آن ها استفاده می شود. البته گل های در پارک ها برای زیباسازی فضا استفاده می گردد ولی گرانترین گل های زینتی را در خانه و آپارتمان ها استفاده می کنند. در این مطلب از گرانترین و البته پرفروش ترین گل و گلدان پلاستیکی مربع بزرگ صحبت شده است و شما می توانید بهتر در مورد آن صحبت کنید.

معرفی زیباترین گل های زینتی گران

گل تاج خروس: یکی از زیباترین انواع گل زینتی در کشور ایران که البته از 60 گونه مختلف برخوردار است می توان به گل تاج خروس اشاره کرد. این گل در رنگ های مختلفی یافت می شود که می توان به زرد، قرمز و بنفش اشاره نمود. البته گفته شده است که گیاه زینتی تاج خروس در مقابل نور خورشید از رشد بهتری برخوردار می باشد و البته خاکی که برای رشد این گیاه استفاده می شود باید ماسه ای بوده و به صورت زهکشی شده باشد.

گل تاج خروس

گل رز هلندی: یکی از زیباترین گل زینتی که البته در کشور ایران با فروش خوبی همراه بوده است و دارای ارزش بالایی می باشد، گل رز هلندی نام دارد. این گل از شاخه بلند و محکمی برخوردار بوده و البته در اندازه و رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسد. گل رز هلندی از خانواده سرخیان بوده است و البته دارای چندین گونه متفاوت می باشد. همانطور که از اسم آن مشخص می باشد، این گل در هلند کاشت می شود و البته یکی از گرانترین و پرفروش ترین گل های زینتی محسوب می شود.

گل رز هلندی

گل لیلیوم اورینتال: یکی دیگر از زیباترین و محبوب ترین گل های زینتی که البته در بازار کشور از فروش خوبی برخوردار بوده و در مراسم عروسی به طور قابل توجهی از آن استفاده می شود، گل لیلیوم نام دارد. این گل در گونه های مختلفی یافت می شود و بیش از 100 گونه از این گل در بازار کشور به فروش می رسد. البته ناگفته نماند گل لیلیوم از زیبایی خاصی برخوردار است و باید در شرایط مناسبی پرورش داده شود.

ماهی لیلیوم

پرفروش ترین گل زیبا در ایران

در مورد پرفروش ترین گل های زیبا در ایران می توان گفت که محبوب ترین گل و گلدان شیشه ای ترک در میان مردم ایران، گل رز بوده است و البته گرانترین گل در بازار کشور گل لیلیوم اورینتال می باشد. این گل ها از پرفروش ترین و گرانترین گل های بازار کشور می باشند و البته در بخش های مختلفی از ایران از جمله تهران پرورش داده می شوند.
البته گل های زینتی را می توانید از تولیدکنندگان اصلی خرید نمایید چرا که قیمت بازار 12 درصد گرانتر از قیمت تولیدکننده می باشد. البته در مورد قیمت گل رز گفته شده است که دارای نوسانات زیادی بوده و قیمت آن 3000 تومان تعیین شده است که بسته به اندازه و نوع گل متفاوت بوده است.